Reklaam sulgub sekundi pärast

Trendikas briti moedisainer Henry Holland

Popp briti disainer Henry Holland, kes on alles 25-aastane, sai kuulsaks oma nipsakate hüüdlausetega T-särkidel. Oma karjääri alustas mees ajakirjanikuna noorukitele mõeldud moeajakirjas. Kuid siis saabus kätte aeg, mil Henry otsustas teha suure sammu ning suunduda hoopis disainipärusmaale. Tulemusena on temast saanud soositud noor moedisainer, kes omab ka kauplusi üle maailma: Londonis, Pariisis, New Yorkis, Hong Kongis ning Tokyos. Selleks kuulsaks kaubamärgiks on House of Holland.

Popp briti disainer Henry Holland, kes on alles 25-aastane, sai kuulsaks oma nipsakate hüüdlausetega T-särkidel. Oma karjääri alustas mees ajakirjanikuna noorukitele mõeldud moeajakirjas. Kuid siis saabus kätte aeg, mil Henry otsustas teha suure sammu ning suunduda hoopis disainipärusmaale. Tulemusena on temast saanud soositud noor moedisainer, kes omab ka kauplusi üle maailma: Londonis, Pariisis, New Yorkis, Hong Kongis ning Tokyos. Selleks kuulsaks kaubamärgiks on House of Holland.

Tema niigi innovatiivne stiil on süvenenud ning riided on mutunud ka luksuslikumaks. Tema viimane kollektsioon sisaldas näiteks lillasid tartan miniseelikuid ning pitsiga ääristatud saapaid. Esmalt esitles ta kollektsiooni Londoni moenädalal veebruaris, kus catwalkil sammus ka hetke kuumim modell ja Henry parim sõbranna Agyness Deyn. Muide, Agy sai osaks kanda tartan pulmakleiti.

Sel aastal oli Holland ka viie briti disaineri seas, kes kandideerisid British Fashion Council’i sponsorlepingule, mis toetab nende moeshow’d Londoni moenädalal 2008. aasta septembris.

Kui Henry disainima hakkas, oli tema põhimõtteks ka korralikult raha teenida, et ära maksta üür ning laenud. Seega olid tema riided kantavad, kuid siiski innovatiivsed. Lisaks sellel on disainer tuntud moega mänglemise poolest. Tõsi, ta ei võta moodi niivõrd tõsiselt, vaid teeb nalja ja läheb sellega publikule peale. Henry sõnul on moemaailmas väga oluline oma imidži müümine. Sellepärast võib ta nüüd oma kollektsiooni lubada ka mitte nii kantavaid riideesemeid, vaid kunstiteosid, mis kõige paremini tema brändi esindaksid.

Uudise pildil disainer koos oma muusaga- Henry Holland ja Agyness Deyn. 

/Liisa Ennuste/