MINU UUS ELU: Kethi esimene tõsine trenn ja 5 tiibetlast

3 kommentaari
MINU UUS ELU: Kethi esimene tõsine trenn ja 5 tiibetlast

Kethi trennid Golden Clubis personaaltreener Steven-Karl Kõivu juhendamisel koguvad hoogu ning Kethi saab teada, et hommikuti tuleb ka võimelda. Kaunitar tutvub tiibetlaste iidse hommikuriitusega “Viis tiibetlast”, mis väidetavalt aitab igavest noorust hoida. Lisaks tehakse läbi ka nn baasharjutused, mida saab igaüks teha kas või kodus ning mis treenib kõiki olulisemaid lihaseid.

Steven-Karl soovitab sporditegemisega alustades silmas pidada järgmist:
1) Treeni targalt! Esmalt saa paika tehnika, alles siis lisa raskust
2) Ära sprindi maratonil! Ära alusta kohe suure tempo ja suure koormusega, sest siis on oht läbi põleda. Väikeste kindlate sammudega jõuad kaugemale!
3) Enne tugev vundament, siis vigurid. Õpi kõigepealt selgeks põhiharjutused ja jäta keerulisemad harjutused ( nt kätelseis, salto vms) järgmisesse etappi.
4) Igal harjutusel on oma eesmärk. Tea milline eesmärk on millisel harjutusel. Vale harjutust on raske leida, kuid harjutust mis ei täida soovitud eesmärki, kohtab tihti.
5) Trenn peab olema tõmbav jõud mitte eemaletõrjuv kohustus.  Kui tunned, et sul pole soovi trennis käia, siis vaheta trenni või treenerit.

Kui soovid Golden Clubi treeningutega tutvuda või klubiga liituda, siis uuri lähemalt SIIT.

Sarnased artiklid