KUIDAS OLLA PAREM SINA? Siit leiad 7 nippi!

1 kommentaar
KUIDAS OLLA PAREM SINA? Siit leiad 7 nippi!

Tunned, et tahaksid elada pisut paremat elu ja enda heaks midagi teha? Kinnitame, et see ei nõuagi palju vaeva! Buduaar TEEN annab sulle mõned lihtsad nipid, mis tekitavad sulle suurepärase enesetunde minimaalse pingutusega! Lähme suvele vastu mõnusama tundega!

Tunned, et tahaksid elada pisut paremat elu ja enda heaks midagi teha? Kinnitame, et see ei nõuagi palju vaeva! Buduaar TEEN annab sulle mõned lihtsad nipid, mis tekitavad sulle suurepärase enesetunde minimaalse pingutusega! Lähme suvele vastu mõnusama tundega!

1. Kui oled selline tšikk, kes vaimustub igast uuest mõttest ja hobist, kuid otsustab juba paari päeva pärast uue harrastusega lõpparve teha, siis meil on sulle üks trikk varuks. Soeta endale kalender ja märgi iga päev, kui oled oma uue hobiga tegelenud, suure punase ristiga. Sinu väikeseks eesmärgiks võib olla iga päev uute jooganippide proovimine, hommikune jooksuring või paar tundi sotsiaalmeediast eemal olemine. Nähes kalendris ilusat ristide rida, oled enam motiveeritud seda rida jätkama ja mitte oma uuest harrastusest kõrvale hiilima.

Miks see  kasulik on? Õpid ennast lihtsa vaevaga distsiplineerima.

2. Alusta igat päeva klaasi sooja veega, kuhu on lisatud värskeltpressitud sidrunimahla. Värske sidrunimahl on pungil antioksüdantidest ja organismi puhastavatest ainetest. Nii saad lihtsa vaevaga oma keha puhastada. Samuti aitab see selle õhupallitunde vastu, mis sul ehk eilsest topelt magustoiduportsust on?

Miks see kasulik on? Su organid tunnevad ennast suurepäraselt. Mõnus! 

3. Enamik meist näeb vaeva oma treeningute taustale mõnusate playlist’ide loomisega. Hea, kui sul see osa käpas on, sest järgmise nipi omandamiseks on see oskus vägagi kasulik. Meie trikk on luua playlist’id täpselt sellise pikkusega, nagu sa tahad, et su treening oleks. Kui oled endale lubanud, et lähed pooleks tunniks jooksma, siis vajuta mängima list, mis on täpselt pool tundi pikk. Nüüd ei ole sul põhjust varem treeningut pooleli jätta, et uusi või paremaid laule otsida.

Miks see kasulik on?  Sa tegid trenni ilma vabanduseta seda poole peal katkestada. Juhuu!

4. Märgi oma veepudelile kriipsukesed tunniste intervallidega. Nii saad iga tunni tagant jälgida, et oleksid ikka piisavalt palju vett joonud ning su keha saaks vajaliku päevase koguse vett. Kui oled ühe pudeliga pealelõunaks lõpetanud, täida see uuesti veega ja ürita nüüd pudel õhtusöögiks tühjaks juua. Nii hoiad oma keha tervislikult niisutatuna.

Miks see kasulik on? Sul ei ole nii tihti näljatunnet ning kindlustame sulle ilusama näonaha!

5. Kui tunned, et oled närviline või stressis, viska jope selga, müts pähe ning mine õue jalutama. Enamasti kipub juhtuma see, et kui millegipärast ärevuses oleme, avastame end külmutuskapi eest. Kindlasti ei küünita meie käsi ka õuna või porgandi, vaid pigem mõnusa koogitüki järele. Ilmselgelt ei ole see sinu muredele just parim lahendus. Oma tunnete söömise asemel võta ette parem kümneminutine jalutuskäik. Kinnitame, et pärast väikest värskendust oled palju rahulikum ja ka koogitüki saad hoopis õhtuseks magustoiduks säilitada.

Miks see kasulik on? Lisasuhkru asemel saad hoopis lisa hingerahu ja kopsud värset õhku täis!

6. Mis on esimene asi, mida sa hommikul ärgates teed? Pakume, et haarad telefoni järele, et ennast kogu sotsiaalmeedias toimunuga kurssi viia. Kas aga teadsid, et esimesed kaks tundi, mil ärkvel oled, on kõige produktiivsemad? Praegu raiskad sina neid sõbrannade pilte like’ides ja kuulsuste Instasid imetledes, selle asemel et kõige keerulisemad koolitükid hommikul kiirelt valmis kribada.

Miks see kasulik on? Koolitöö muutub oluliselt lihtsamaks. Jepii!

7. Loe Buduaar TEEN ajakirja

Miks see kasulik on? Kas siin on üldse küsimust?

Artikkel ilmus ajakirja Buduaar TEEN november-detsember numbris.