Reklaam sulgub sekundi pärast

UUED LAHENDUSED Facebookis ehk like’ist edenes asi edasi

Oktoobris teatas Facebook, et katsetamisel on kuus alternatiivi like nupule. Antud emotsioonidega saame edastada enamat, kui lihtsalt pöial püsti emotikoni. Tänaseks on katsetused tehtud ning uued lahendused leitud.

Oktoobris teatas Facebook, et katsetamisel on kuus alternatiivi like nupule. Antud emotsioonidega saame edastada enamat kui lihtsalt pöial püsti emotikoni. Tänaseks on katsetused tehtud ning uued lahendused leitud.

Uued emotikonid väljendavad reaktsioone ja muudavad sinu Facebookis scrollimise hulganisti huvitavamaks. Arendajad tegid uurimustööd, mille käigus selgusid enim kasutatud emotsioonid, milleks on viha, kurbus, huumor, õnnelik ja armastus. Antud nimekirja põhjal töödeldigi välja uued lahendused.

Uuendused tulevad Facebookis kasutusele paari nädala jooksul.