Reklaam sulgub sekundi pärast

KÄTLIN ROHILAID-ALJASTE alustas Buduaar Meedia OÜ tegevjuhina

Eesti suurima naistele suunatud meelelahutusportaali ja ajakirja Buduaar tegevjuhina alustas 2017. aasta jaanuarist tööd Kätlin Rohilaid-Aljaste.

„Olen kaubanduses olnud tegev 20 aastat, osalenud erinevate brändide ülesehitamisel, ostu- ja müügiprotsessides. Meedia oli minu jaoks uus ja huvitav väljakutse, kus saaksin ise areneda ning pakkuda välja uusi lähenemisi ja mõtteid,” kommenteerib Kätlin Rohilaid-Aljaste valdkonnavahetust. Tegemist on aktiivse, eesmärgile pühendunud ja energilise kaubanduseksperdiga, kellele meeldib suhelda inimestega ja omandada uusi oskusi.

Tulevasel tööl soovib ta rakendada seni omandatud laialdasi teadmisi ja kogemusi ning aidata kaasa ettevõtte püstitatud eesmärkide saavutamisel.

Küsimusele, kuidas näeb Kätlin tänast ja homset Buduaari, vastab ta: „Buduaar on tugev bränd ja suur töö on ära tehtud. Arvan, et saame koos edasi areneda veelgi laiapõhjalisemaks ja tugevamaks. Tuleviku Buduaari bränd on kvaliteetse elustiili suunaja kõikidele Eesti naistele.”

Buduaariga on Kätlin Rohilaid-Aljaste kliendi poole pealt koostööd teinud juba aastaid. „Lisaks on Buduaar olnud minu lemmik puhkuseajakiri, usun sellesse brändi ning soovin anda oma panuse selle arenguks.”

Kätlin Rohilaid-Aljaste rikkalik kogemus jaekaubanduse ja müügi vallas põhineb tuntud ettevõtetes nagu Arkogren OÜ, Rimi Food AS ja Nõo Lihatööstus AS töötatud aastatel müügijuhi, osakonnajuhi, tegevjuhina.

Kätlin Rohilaid-Aljaste on suurepärane näide, kuidas naine ja ema suudab ühendada töö ja koduse elu, lisaks omandades hetkel MBA kraadi Tallinna Tehnikaülikoolis avaliku halduse teemal.

Buduaar Meedia OÜ-le kuulub Eesti suurim naistele suunatud meelelahutusportaal buduaar.ee, interneti kauplemiskeskkond b-turg.ee, ajakirjad Buduaar ja Buduaar Teen. Lisaks kirjastatakse teisi trükiseid, korraldatakse erineva formaadiga üritusi ja Eesti suurimat taaskasutuse ostuüritust Buduaari turg LIVE.

Buduaar.ee