Mediteeri end suvesse

14 kommentaari
Mediteeri end suvesse

Eneriga järgib meie mõtteid. Seetõttu piisab meil millegi energiast kasu saamiseks lihtsalt sellele mõtlemisest. Seni, kuni päike veel soojalt ei paista ja rohi lume alt nina välja ei pista, saame end kujutada aeda, mis on suviselt roheline, ning ammutada sealt energiat, kuni rohelus lume alt välja tuleb.  

Eneriga järgib meie mõtteid. Seetõttu piisab meil millegi energiast kasu saamiseks lihtsalt sellele mõtlemisest. Seni, kuni päike veel soojalt ei paista ja muru lume alt nina välja ei pista, saame end kujutada aeda, mis on suviselt roheline, ning ammutada sealt energiat, kuni rohelus lume alt välja tuleb.

1. Vali aeg, kui sind ei segata. Istu mugavalt sirge seljaga ja jalgu maha toetades toolile.

2. Hinga paar korda sügavalt, vabastades iga väljahingamisega kogu oma pinge, kuni tunned end lõõgastununa. Seejärel hinga normaalselt. Maanda end tavapärasel moel ja ümbritse end mõttes kaitsva kuldse valguse mulliga.

3. Kujutle end oma lemmikkohas looduses. Võta aega kuulata lindude laulu, tunneta oma näol kerget tuult ja tunne puhta värske õhu lõhna. Vaata ringi, kuni näed teerada. Kõnni sellel rajal, kuni jõuad aeda viiva väravani. Ava värav ning sule see enda järel.

4. Jaluta aias ringi. See on väga ilus ja täis armsaid lillepeenraid. Seal on ka koht istumiseks. Kõnni lillede vahel, kuni märkad mõnda sobiva värviga lille. Nopi lill, teades, et sa ei tee taimele liiga, ning võta istumiskoha juurde kaasa.

5. Hinga sisse korjatud lille isuäratavat lõhna. Sissehingates kujutle, kuidas lille värv ujutab üle sinu aura ja iga raku sinu füüsilises kehas. Tunneta tõeliselt selle toimumist ning märka tekkinud muutusi oma energias. Nuusuta veel paari minuti vältel oma lille lõhna. 

6. Kui oled valmis, jaluta taas lillepeenarde juurde ning vali eelmise värvi täiendvärvusega lilli. Naase istumiskohale ning korda harjutust teiste lilledega.

7. Paari minuti möödudes täna lille abi eest, lahku aiast ja sule enda järel värav. Kõnni rada mööda tagasi paika, kust meditatsiooni alustasid.

8. Nüüd hakka loendama viiest üheni. Iga numbriga muutud ärksamaks ja ümbritsevast teadlikumaks. Kui oled jõudnud üheni, oled täiesti ärkvel ja tagasi oma toolil. 

 

 

 

Triin Tisler

Sarnased artiklid