Reklaam sulgub sekundi pärast

Fresita blogi: VS Breaks the Internet

Buduaar

Ma olin mõned nädalad meediast üsna eemal, kuid virtuaalmaailma tagasi tulles valdas mu sotsiaalmeedia seinu ja infovooge kenake kogus roosamannavahulisi ülivõrdes ülivormis ülikuumi modelle, mis tuletas meelde, et käesoleva aasta Victoria's Secret'i (edaspidi VS) supershow on kohe-kohe aset leidmas.

Ma olin mõned nädalad meediast üsna eemal, kuid virtuaalmaailma tagasi tulles valdas mu sotsiaalmeedia seinu ja infovooge kenake kogus roosamannavahulisi ülivõrdes ülivormis ülikuumi modelle, mis tuletas meelde, et käesoleva aasta Victoria's Secret'i (edaspidi VS) supershow on kohe-kohe aset leidmas. Olen juba päris mitu aastat seda mängu jälginud, mistõttu valdab mind isegi pisikene ootusärevus. Kuna etendus leidis tegelikult aset juba 2. detsembril, kuid on täismahus vaadatav CBS-is alles täna, 9. detsembril, siis pean kahjuks tõdema, et galeriide ja informatsiooni varasem kättesaadavus lõhub minu jaoks veidi üllatusmomenti. Olenemata sellest, õigemini tingituna mu kroonilisest uudishimust, piilusin ikkagi kõik artiklid ja galeriid otsast lõpuni läbi. i-D Magazine nimetab etendust moemaailma olümpiaks (ingl k fashion olympics), mis on kindlasti üks geniaalsemaid ja tabavamaid definitsioone, mida antud ürituse kohta viimasel ajal kuulnud olen. Esiteks on VS miljardi dollari ettevõte, mis suudab maailma enimtasustatavamad modellid ühe show jaoks tõsiselt treenima panna (balletist poksini) mitmeid kuid enne etenduse toimumist. Seda muidugi ülla eesmärgiga saavutada n-ö ideaalne naiselikkuse tippvorm. Teiseks on Victoria’s Secret'i show ainus meelelahutuslik moeetendus maailmas, mis koondab umbes 500 miljoni inimese pilgud teleekraanidele ja seda koguni 192 erinevas riigis. Siinkohal ei saa mainimata jätta ka järgnevat müügiedu, mida ei suuda ületada ilmselt isegi ühegi superdisaineri koostöö mõne tuntud massimoeketiga. Google'i otsingumootor annab juba praegu (enne kui show on eetris olnud) üle 31 miljoni vaste, mis tõenäoliselt kahekordistub peale 9. detsembrit. Sel aastal väärib kindlasti mainimist ka asjaolu, et üritus toimub teist korda USA piiridest väljaspool - Inglismaal. Etenduse jaoks on eriti hoolikalt kokku valitud 47 tüdrukut 20 erinevast riigist. Hoolikas valimine tähendab eelkõige seda, et kogu aasta lõikes jälgitakse modellide populaarsust n-ö päris moemaailmas - vaadatakse kui paljude disaineritega on nad koostööd teinud ning kas neis on olemas see salapärane X-faktor, mis hõlmab isikupära, ilu ja füüsilist vormi. Etenduses osalemine on iga modelli jaoks justkui lotovõit, mille peaauhinnaks ülemaailmse tuntuse ja koostöölepingu kõrval on hoopis inglitiitel (ingl k angel). Gisele Bundchen, Doutzen Kroes, Adriana Lima ja Miranda Kerr - need vähesed õnnelikud, keda on ingliteks nimetatud ning kes Forbes'i järgi omavad ka esimest, teist, kolmandat ja kuuendat kohta kõige rikkamate modellide pingereas. VS'i tüdrukud on justkui modellimaailma superstaarid, olles kõige populaarsemad modellid ka sotsiaalmeedias. Seda muidugi uustulnuk Kendall Jenneri (16,7 miljonit jälgijat) ja multitalendi Cara Delevingne (8,7 miljonit jälgijat) järel. Alessandra Ambrosio, Adriana Lima, Candice Swanepoel, Doutzen Kroes, Elsa Hosk, Karlie Kloss, Lily Aldridge ja Behati Prinsloo omavad instagrammis kokku üle 17 miljoni jälgija. Kõige selle taga on muidugi väga teadlikult üles ehitatud turunduskommunikatsioon, mis baseerub isiklikule ja autentsele lähenemisele, mida enamus moebrände üldjoones ei kasuta. See väljendub eelkõige n-ö sihikindlalt ja eelnevalt mainitud kindlate kriteeriumite alusel valitud saadikute ehk inglite näol, kellega miljonid naised ennast samastada tahavad. Kuna moeetenduse taga on ohtralt magamata tunde ja hulgaliselt kulutatud dollareid, millega mina kahjuks midagi teha ei saa, siis jagan hoopis põnevat faktimaterjali, mida on seevastu kuhjaga. Lisaks on Tommy Ton pildistanud üles eriti vinge lavataguse galerii, mida saad vaadata SIIT!  1. Modellidel on casting'ul aega kõigest 30 sekundit, et ennast tõestada. Soovijaid on palju ja konkurents äärmiselt tihe. Modellide valimisest saad vaadata tutvustavat videot SIIT! 2. Igal aastal esitleb üks põhiinglitest mudelit Fantasy Bra, mis on kaetud teemantite, safiiride ja rubiinidega. Sel aastal esitleti selliseid mudeleid kaks ning nende kogumaksumuseks umbes 4 miljonit dollarit. Ingliteks Alessandra Ambrosio ja Adriana Lima. 3. 1380 tundi ja 16 000 kivi kasutati eelmainitud kahe mudeli valmistamiseks. 4. Instagramis on juba praegu 273 000 postitust teemaviitega #VSFashionShow. 5. Kõige pikem VS'i modell on Karlie Kloss, kes on 185 cm pikk. 6. Lily Donaldson kandis korsetti, mis oli kaetud 150 000 Swarovski kristalliga. Lähemalt saad korsetti piiluda
#t=25)" target="_blank" rel="noreferrer">SIIT!  7. Adriana Lima pistis eelmise aasta show järel tasku 8 miljonit dollarit, mis teeb temast ühtlasi ka kõige enimtasustatavama ingli. 8. 1995. aastal toimus esimene VS'i show, mis tähendab ühtlasi, et tänaseks on kokku olnud 19 etendust. Flashback'i saad vaadata
#t=52" target="_blank" rel="noreferrer">SIIT!  9. VS'i viimase aasta müük oli 6,6 miljardit dollarit. ¼ müügist ehk 1,6 miljardit dollarit teeniti üksnes veebilehe ja kataloogi kaudu. 10. Ettevõte saadab igal aastal laiali umbes 325 miljonit kataloogi, mis on umbes üks iga inimese kohta USA-s. Kogumaksumuseks umbes 220 miljonit dollarit. 11. Poode kokku 1064. Worth watching! See ya, Kätlin   Fresita blogija Kätlin    Tähelepanu! Tegemist on alkoholiga. Alkohol võib kahjustada teie tervist.