8 viisi kontsadest valulike jalgade turgutamiseks

4 kommentaari
8 viisi kontsadest valulike jalgade turgutamiseks

Sätid ennast peoks või päevaks kontoris ning märkad kapis rabavat kontsapaari, mille hea meelega jalga torkaksid. Need kingad on kohutavalt ebamugavad, aga täiendaksid sinu outfit´i imehästi. Sa paned need jalga ja hoiad pöialt, et ehk seekord sinu jalad päeva lõpus valust ei tulita. Loomulikult pole sul ka seekord vedanud ja pärast kaheksat tundi karjuvad sinu jalad suurest valust. Sa koperdad kuidagi koju ja loodad, et pilt, mis kingade ära võtmisel avaneb, pole siiski kõige kohutavam. Sa kahetsed sügavalt oma hommikust otsust neid kingi kanda, kuid nüüd on juba hilja – tagajärjed on juba käes. On aeg oma jalgadega lepitust otsida. Kuidas? Meie teame …

Sätid ennast peoks või päevaks kontoris ning märkad kapis rabavat kontsapaari, mille hea meelega jalga torkaksid. Need kingad on kohutavalt ebamugavad, aga täiendaksid sinu outfit´i imehästi. Sa paned need jalga ja hoiad pöialt, et ehk seekord sinu jalad päeva lõpus valust ei tulita. Loomulikult pole sul ka seekord vedanud ja pärast kaheksat tundi karjuvad sinu jalad suurest valust. Sa koperdad kuidagi koju ja loodad, et pilt, mis kingade ära võtmisel avaneb, pole siiski kõige kohutavam. Sa kahetsed sügavalt oma hommikust otsust neid kingi kanda, kuid nüüd on juba hilja – tagajärjed on juba käes. On aeg oma jalgadega lepitust otsida. Kuidas? Meie teame …

1. Käi kodus võimalikult palju paljajalu.

2. Lähene tekkinud villidele õigel viisil. Loomulikult tahaksid sa kohe neid torkima hakata, aga villid paranevad kõige paremini, kui lased neil lihtsalt olla. Nii et palun unusta nõeltega torkimine kohe ära! Lihtsalt kata villid plaastritega ning lase neil rahus olla.

3. Turguta oma jalgasid jalavanniga. Lisa vette ka mõnda head rahustava toimega vannisoola. See lõõgastab sinu räsitud jalgasid.

4. Venita oma päkkasid. Praktiseeri jalajoogat.

5. Tõsta jalad kõrgemale. Haara mõned padjad ja tõsta jalad nende peale. See parandab vereringet ning lõõgastab jalgu.

6. Võta tennisepall, pane see põrandale ja rulli seda oma jalalabaga. Pall masseerib sinu taldu ning see tunne on imeline.

7. Mine pediküüri. Sinu jalad on pärast piinarikast päeva selle välja teeninud!

8. Soeta endale madalad kingad. Peale pikka kontsadel piinlemist võid ennast pisut vabamalt tunda ning välja minnes valiku madalate jalatsite kasuks langetada.

 

Allikas: bustle.com