Reklaam sulgub sekundi pärast

Kõrgklassi kosmeetikabrändide esinägudeks valiti kuuekümnendates naised

Äkitselt on hakatud tähelepanu pöörama kuldsetes kuuekümnendates naiste poole. Sellised kuulsad kõrgklassi kosmeetikabrändid nagu Nars ja Marc Jacobs valisid enda uusi kollektsioone esindama vanemas eas naised.

Äkitselt on hakatud tähelepanu pöörama kuldsetes kuuekümnendates naistele. Sellised kuulsad kõrgklassi kosmeetikabrändid nagu Nars ja Marc Jacobs valisid enda uusi kollektsioone esindama just vanemas eas naised.

Saage tuttavaks 64-aastase Jessica Lange ja 68-aastase Charlotte Ramplinguga. Miks tegid Marc Jacobs ja Nars sellise valiku? Näiteks ütles Nars WWD'le, et Charlotte esindab naturaalset ilu, mis mõjub jõulisena ning millega saab samastuda.

Mida arvate teie sellest, kui meigibrändi reklaamfotol ei ole noor modell, vaid vanem daam?

 

Allikas: Vogue.co.uk

[gallery ids="3005281,3005283"]