Loe, kuidas saavutada parim pulmapäevajume

3 kommentaari
Loe, kuidas saavutada parim pulmapäevajume

Tahad saavutada pulmapäevaks suurepärast jumet? Doktor Nicholas Perricone annab nõu, kuidas seda teha.

Tahad saavutada pulmapäevaks suurepärast jumet? Doktor Nicholas Perricone annab nõu, kuidas seda teha.

Täiuslikus maailmas peaksid pruudid pulmaettevalmistuste ajal sööma ja jooma ainult seda, mis neid tõeliselt kauniks teeb. Milline näeb välja hea jume dieet?
Toituge nii, et insuliini ja veresuhkru tase püsiks normi piires. Tarbige kõrgekvaliteedilisi proteiine, näiteks kala, mereannid, linnuliha ja tofu. Lõhe ja teised külmavee-kalad annavad nahale kauni sära, aga pideva kalasöömise võib asendada ka kolme kalaõlikapsliga päevas.  Sööge värvilisi värskeid puu- ja köögivilju, täisteratooteid ja kaunvilju.
Vältige rasvavabu toiduaineid, selle asemel eelistage tervislikke rasvasid nagu  näiteks pähklid, seemned ja oliiviõli. Jooge antioksüdantiderikkaid jooke, näiteks rohelist teed, ja umbes liiter kuni poolteist puhast vett päevas.

Nii et umbes pooleteise liitri vee joomise reegel peab siis paika?
Umbes nii palju võiks juua jah. Vesi aitab säilitada keha niiskustasakaalu, vähendab söögiisu ja aitab kehal lahustada kogunenud rasvasid. Keha veesisalduse suurendamine vähendab rasvasisaldust ja vastupidi. 

Kui pikalt enne pulmi tuleks särava jume dieediga alustada?
Mida varem, seda parem! Vähemalt nädal enne tähtsat päeva tuleks nõuanded tarvitusele võtta. 

Kui hõivatud pruudid ei  jõua kõiki nõuandeid täita, siis kas suhkru vältimine on esmatähtis?
Suhkur, kõik poolfabrikaadid, küpsetised, karastusjoogid ja mahlad muudavad jume tuhmiks ja elutuks. Kui sul on kohutav magusaisu ja puuviljadest ei piisa, söö vähemalt 70protsendilise kakaosisaldusega tumedat šokolaadi. Kasuta puhast kakaopulbrit, puista seda jogurtile.

Kas mahladieet õigustab ennast?
Tasuks siiski eelistada puu- ja juurvilju, aga värsketest koostisosadest tehtud smuutid on samuti head toitaineallikad, eriti kombinatsioonis noore rohelise odra või sellest toodetud mahlaga. Viimane on viib kehast mürkaineid välja. 

Tõde või vale: rohelised õunad on jumele paremad kui punased
Rohelised õunad sisaldavad vähem suhkruid ja rohkem antioksüdante. Aga nii rohelisi kui punaseid õunu seostatakse tõhusama kaalulangetusega. Õunas sisalduvad ained, mis rahustavad tundlikku nahka. Vali orgaanilised õunad, neil võid ka koore ära süüa – ja just seal on kõige rohkem kasulikke toitaineid. 

Kas on midagi, mida pruudid oma elustiili juures muuta võiks, et toitumise mõjusid toetada?
Trenn on kindlasti abiks. Uuringud näitavad, et sportlaste nahk on tihkem, selles on rohkem tervislikku kollageeni. Ka treeningute ajal higistamine teeb nahale vaid head, nii puhastame seda toksiinidest. Mina soovitan aeroobseid ja vastupanu tõstvaid treeninguid, näiteks Pilatest, joogat või kerget jõutrenni.
Ära ei tasuks unustada kvaliteetset ööund, sest just sel ajal taastuvad meie naharakud.

 

Allikas: Glamour

 

Buduaar.ee

Sarnased artiklid