TAHAD INETUTEST NAHAPROBLEEMIDEST LAHTI SAADA? Vaata siia!

11 kommentaari
TAHAD INETUTEST NAHAPROBLEEMIDEST LAHTI SAADA? Vaata siia!

Selleks, et nahk oleks ilus ja terve, tuleks tähelepanu pöörata ka oma menüüle. Ilu saab alguse seestpoolt ja seetõttu saame me ise oma näonaha olukorda ka paremaks muuta! 

Selleks et nahk oleks ilus ja terve, tuleks tähelepanu pöörata ka oma menüüle. Ilu saab alguse seestpoolt ja seetõttu saame me ise oma näonaha olukorda ka paremaks muuta! 

Õige toiduga on tõepoolest võimalik saada särav ja terve jume, niisutatud nahk ning ka juuksed ja küüned muutuvad tugevamaks!

Mida siis süüa tuleks – siin on neli tervisest ja vitamiinidest pakatavat toitu:

1. Greip

Greip sisaldab suures koguses C-vitamiini ja lükopeeni, mis kaitsevad ja niisutavad meie nahka ning aitavad ennetada kortsude teket. Kõige parem on süüa värskeid greipe, ent nendest võib ka mahla teha või smuutidele lisada. 

2. Oliiviõli

Oliiviõli sisaldab rikkalikult A- ja E-vitamiini, mineraalaineid ning kasulikke rasvhappeid, mis hoiavad naha niiskustaseme paigas. Tarbides kvaliteetset oliiviõli, kaitsed oma nahka kortsude tekkimise eest ning sinu juuksed ja küüned muutuvad tugevamaks. Lisa oliiviõli salatitele, supile ja miks mitte ka pudrule.

Väga hea nipp, kuidas saada niisutatud nahk – kanna oliiviõli näole, kaelale, küünarnukkidele, põlvedele ja teistele kuivadele kohtadele, mis vajaksid niisutust. Masseeri paar minutit ning seejärel naudi 15 minutit kuuma vanni. Vannist välja tulles patsuda pehme rätiga oliiviõli jäägid keha pealt maha. Tulemuseks on mõnusalt pehme ja niisutatud nahk.

3. Porgand

Porgandid sisaldavad suures koguses A-vitamiini ning teisi antioksüdante, lisaks veel beetakaroteeni ja lükopeeni, mis kõik mõjuvad sinu jumele lausa suurepäraselt. Porgandi söömine muudab jume säravaks, ühtlustab pigmendilaike, kaitseb UV-kiirte eest ja niisutab nahka. 

Porgandeid võib niisama krõbistada, salatitesse riivida või värskelt pressitud mahla teha. Ka aurutatud kujul tasub porgandeid süüa, sest madalal kuumusel töödeldes muutuvad porgandis leiduvad vitamiinid organismile paremini omastatavaks.

4. Mandlid

Mandlid sisaldavad suures koguses antioksüdante, E-vitamiini ja kasulikke rasvhappeid, mis niisutavad nahka, tugevdavad juukseid ja küüsi. Lisaks aitab mandlite söömine ennetada kortsude teket ja ühtlustada jumet. 

Peotäis mandleid päevas muudab sinu jume kauniks ja säravaks. Oluline on süüa töötlemata mandleid ehk siis neid, millele ei ole lisatud maitseaineid. Parim valik on orgaanilised mandlid.

Allikas: health.com