Reklaam sulgub sekundi pärast

Lacoste Challenge – uus sportlik meesteparfüüm

LACOSTE CHALLENGE -  „Ärge loobuge mängust“.

 Lacoste uue toniseeriva meesteparfüümi Challenge tõeliselt ergutav aroom kannab endas tänapäeva suurlinna läbilöögivõimelise mehe nooruslikku dünaamikat. Lacoste kaubamärgi looja, tenniselegend Rene Lacoste visadust ja sundimatut esinemisjulgust peegeldava söaka uue parfüümi nimi on ülisobiv, on ju parfüüm loodud innustama kandjat enesekindlalt vastu astuma talle elu poolt heidetud mistahes väljakutsetele. Siit ka moto: „Ärge loobuge mängust“.

 Vääramatu ja eesmärgikindel Rene Lacoste võttis talle heidetud väljakutsed ikka ja alati vastu peene vaistu ning lihvitud graatsiaga, mis rõhutab omalt poolt Lacoste kaubamärgiga sünonüümiks saanud lõõgastunud elegantsi kuvandit. Parfüümi Lacoste Challenge ergastavas kompositsioonis kõrvutatud värsked aromaatsed tippnoodid ja tugev ehe puidune põhi on selle pärandi uhkeks peegelduseks, kaasaegne olfaktoorne struktuur ning trendikas pakendidisain annavad aga tänapäevaselt teravajoonelise alltooni – lõpptulemuseks on traditsiooni ja modernsuse täiuslik segu. Parfüümi reklaamnäoks ning tele- ja trükireklaami staariks on populaarne Kanada näitleja Hayden Christensen, kelle mänglev sarm, tegus isiksus ja loomulik stiil on kaubamärgi noorusliku, kaasaegselt terava alltooni ideaalseks kehastuseks.

 LACOSTE Challenge... Parfüüm. Klassikalsed ja kaasaegsed koostisained delikaatselt kokkusulatav unikaalne olfaktoorne struktuur on kui Rene Lacoste’le kuulsust toonud erilaadse mängustiili rafineeritud metafoor. Lacoste mängulaad oli külmavereline, keskendunud ja alati kainelt kaalutlev ning seda iseloomustas energiapuhangutest ja suurepärastest löökidest mitmekesistatud visa vastupanu tagajoonel. Täpse ja otsusekindla mängijana ei jooksnud ta kunagi uisapäisa palli kannul, mis kinnitab kaubamärgi olemuseks saanud hooletu elegantsi vaimu. Nimelt Rene Lacoste kaubamärgiks saanud visadus ja järjekindlus, mida ta tenniseväljakul üles näitas, teenisid talle tema kuulsa „Krokodilli“ monikeri – „oma saaki ta enam lahti ei lase“ – mis omakorda andis inspiratsiooni kaubamärgi sünonüümiks saanud ikoonilise logo, ühe maailma äratuntaivama embleemi loomiseks.

 Tippnoot – SERV. Parfüümi tugevaks avaakordiks on apelsini ja sidruni värsked ning energilised noodid, mida veelgi võimendab puhang aromaatset lavendlit – ühte meesteparfüümide kõige klassikalisemat koostisainet – ning mis koos vürtsika ingveriga kannavad tippnootide tsitruselise särtsakuse edasi lõhna südamesse. Keskakord – TAGASILÖÖK. Lõhna südames esile kerkiv väärtuslik roosipuu, mis enamasti rohkem naisteparfüümides kasutamist leiab, annab parfüümile kaasaegse alltooni ning peegeldab Rene Lacoste poolt vastaste pihta sihitud servide ja küünalpallilöökide meisterlikkust. Põhjanoot – TAGAJOON. Sarnaselt legendile kuulsust toonud vastupidavusele tagajoonel on ka põhjanoodid võimsad, püsivad ja väljapeetud. Tiikpuu peaaegu antiikne väärikus kinnitab kaubamärgi suursugust pärandit, eebenipuu must värv aga on vastavuses flakooni šikilt kaasaegse disainiga. Tihke puidune põhi annab parfüümile tugeva vundamendi.

LACOSTE Challenge... Pudel ja pakend. Innuka leiutajana teostas Rene Lacoste oma reketite tõhusamaks ja käepärasemaks muutmiseks nende juures pidevaid uuendusi. 1920ndail aastail tõi ta Ühendriikidest sadu kleepplaastirulle, mida ta reketi haarduvuse parandamiseks käepideme ümber mähkis. Mõte leidis kiiresti poolehoidu ning peagi hakkasid seda kasutama teisedki. Lacoste Challenge parfüümipudel ongi otseselt inspireeritud sellest märkimisväärsest uuendusest. Tennisereketi käepideme kuju järeleaimav tihkest klaasist pudel on ümbritsetud Lacoste ikoonilist krokodillilogo kandva läikivmusta „lööki pehmendava“ käepidemega, parfüüm ise on aga silmatorkavat erkkollast värvi. Värviskeemis peitub ka otsene vihje tennisemaailma klassikalistele erkkollastele pallidele ja mustadele reketikäepidemetele. Välispakendi lihtne, luksuslike materjalide abil teostatud kahes toonis kujundus matkib parfüümipudeli disaini, kaasa arvatud läikivkollane, mattmusta muljega vastanduv viimistlus, mida kohrutatud, hõbedaste metalldetailidega valge krokodillilogo elegantselt rõhutab. Lõppmulje on kaubamärgi noorusliku ja mängleva imago rabavalt kaasaegne reinterpretatsioon, mis avaldab austust brändi asutaja pikaajalisele pärandile teedrajava loojana.

 LACOSTE Challenge... Tootesari EDT 50 ml 640 EEK, EDT 75 ml 795 EEK, EDT 100 ml 955 EEK, Deo-Stick 75 ml / 70g 350 EEK (pulkdeodorant), Deo-Spray 150 ml 350 EEK (pihustiga deodorant), Shower Gel 150 ml 350 EEK (dušigeel), Shower Gel 50 ml 350 EEK (dušigeel)