KLIENT SAI RIMI kassapidajalt ootamatu üllatuse

2 kommentaari
KLIENT SAI RIMI kassapidajalt ootamatu üllatuse

Vahel juhtub ikka, et poes kauba eest makstes annab kassiir raha valesti tagasi või selgub hoopis, et kaup riiulil on soodsama hinnaga kui tegelikult. Rimi Eesti Facebooki kontole saatis tagasiside kirja Inga Volt nimeline naine, kes sai kassiirilt ootamatu üllatuse ja seda kusjuures kaks nädalat hiljem.

Nimelt selgub, et poemüüja oli Ingale kogemata raha valesti tagasi andnud ja see jäi südamele kripeldama.

Täna juhtus minuga selline lugu: olin just Haabersti Rimi kaupluse kassa juures ostude eest tasunud, kui minu juurde tuli kassapidaja naaberkassast ja küsis, kas ma mäletan, et kaks nädalat tagasi anti mulle kassast ekslikult kümme eurot vähem tagasi. 

Kohe ei tulnud midagi pähe, aga siis hakkas uduselt meenuma, et tõesti mingid päevad tagasi kassapidaja kahtles, kas ta andis õigesti raha tagasi, mina kinnitasin, et kõik on õige ja unustasin kogu asja. Aga kassapidaja süda ei andnud rahu – kassa loeti ja videost vaadati üle ka see olukord. Selgus, et saingi 10 eurot vähem tagasi. Ja nii hoidis Rimi sõbralik kollektiiv seda raha minu jaoks tallel ja täna tagastati see mulle vabanduste saatel. Suur tänu sellele toredale kassapidajale (oma hämmelduses ei märganud isegi ta nime vaadata) hoolimise eest,”kirjutab Inga.