Imeline avastus: 5 toitu, mis panevad juuksed kasvama

Imeline avastus: 5 toitu, mis panevad juuksed kasvama

Kuidas saada juuksed kiiremini kasvama? Kindlasti mängib siinkohal rolli see, kuidas ja milliste vahenditega sa oma juukseid hooldad, ent veel suuremat mõju avaldab see, milline näeb välja sinu menüü!  Ütlus “sa oled see, mida sa sööd” peab paika ka siinkohal ning kui sa soovid, et sinu juuksed hakkaksid kiiremini kasvama, siis lisa oma menüüsse allpool mainitud 5 toitu!

Kuidas saada juuksed kiiremini kasvama? Kindlasti mängib siinkohal rolli see, kuidas ja milliste vahenditega sa oma juukseid hooldad, ent veel suuremat mõju avaldab see, milline näeb välja sinu menüü!

Ütlus “sa oled see, mida sa sööd” peab paika ka siinkohal ning kui sa soovid, et sinu juuksed hakkaksid kiiremini kasvama, siis lisa oma menüüsse allpool mainitud 5 toitu!

1. Avokaado

Tee endale kord nädalas avokaado-hapukoore juuksemaski! Sega omavahel avokaado viljaliha ning paar lusikatäit hapukoort. Võid kasutada ka Kreeka jogurit, oluline on, et see oleks piisavalt tihke konsistentsiga. Kanna segu juustesse – peanahale ja juuksejuurtele ning hoia kümme minutit. Seejärel loputa mask leige veega välja ning pese pea tavapäraste hooldusvaheditega puhtaks. Avokaados sisalduvad rasvad stimuleerivad kollageeni tootmist ja see omakorda ergutab juuksejuure kasvu.

2. Päevalilleseemned

Need imepisikesed seemned sisaldavad olulisel määral E-vitamiini, mis parandab vereringet ning see omakorda kiirendab juuste kasvu. Peotäis päevalilleseemneid päevas on piisav kogus. Lisa neid salatile, müslile või naudi niisama. Kindlasti tasub proovida röstitud päevalilleseemneid – ilma soolata siiski.

3. Mandlid

Mandlid sisaldavad biotiini – biotiin tuleb kreekakeelsest sõnast bios, mis tähendab elu. Biotiin on üks tähtsamaid vitamiine kasvamise, sealhulgas rakkude kasvamise ja uuenemise tagamisel. Söö 30 grammi mandleid päevas ning paari kuu pärast näed tulemusi – juuksekasv on kiirem ja mitte ainult. Sinu näonahk, küüned ja juuksed on kaunimad ja pakatavad tervisest. Küll aga tasub silmas pidada seda, et süüa tuleks mahe päritolu mandleid, milles on vajalikud mineraalained ja vitamiinid ilusti säilinud.

4. Munakollane

Ka munakollane sisaldab olulises koguses biotiini ja lisaks veel oomega-3-rasvhappeid. Et juuksekasvu kiirendada, piisab ühest munakollasest päevas. Kui iga päev munakollast süüa ei taha, söö paaril korral nädalas mitu korraga. Koogi või muude küpsetiste sees munal enam sama mõju paraku pole.

5. Lõhe

Valgud, oomega-3-rasvhapped ja D-vitamiin on imeline kooslus ning lõhe sisaldab neid kõiki. Söö paaril korral nädalas värsket lõhet ja tulemused ei jää märkamata. Taaskord on oluline vaadata, et tegu oleks kvaliteetse toorainega! 

 

Allikas: health.com

Toimetas: Karin Karu