Uuringufirma EMOR: Buduaar on vaadatuim naiste elustiilisaade

12 kommentaari

TV3 elustiilisaade „Buduaar“ on kogunud oluliselt enam vaatajaid, kui Kanal2 konkurent  „Hooaeg“, kinnitab EMOR TNS vaatajauuring 2008 aasta  6.septembrist 8.novembrini.  Käesoleval sügisel on Buduaari vaadanud keskmiselt 26 600 inimest, samas Hooajal on olnud jälgijaid 20 200. Buduaar on tugev just viimasel viiel nädalal, kogudes teleri ette keskmiselt 34 200 vaatajat, Hooajal oli samas perioodis 22 500 huvilist. Vaata Buduaari telesaadet igal laupäeval TV3-s kell 10.30 või saatele järgnevalt sulle sobival ajal Buduaar.ee-lt.    

TV3 elustiilisaade „Buduaar“ on kogunud oluliselt enam vaatajaid, kui Kanal2 konkurent  „Hooaeg“, kinnitab EMOR TNS vaatajauuring 2008 aasta  6.septembrist 8.novembrini. 

Käesoleval sügisel on Buduaari vaadanud keskmiselt 26 600 inimest, samas Hooajal on olnud jälgijaid 20 200.

Buduaar on tugev just viimasel viiel nädalal, kogudes teleri ette keskmiselt 34 200 vaatajat, Hooajal oli samas perioodis 22 500 huvilist.

Vaata Buduaari telesaadet igal laupäeval TV3-s kell 10.30 või saatele järgnevalt sulle sobival ajal Buduaar.ee-lt.

11. oktoobril jälgis naiste elustiilisaadet Buduaar rekordilised 44 700 vaatajat, konkurent Hooaeg on sel sügisel kogunud maksimumina 25 000 vaatajat, seda 1. novembril.