Karin: mulle meeldib minu uus elustiil

28 kommentaari
Karin: mulle meeldib minu uus elustiil

Tere taas! Olen tagasi blogiveergudel ning loodan, et suudan Teie halli ning vihmaeelse päeva päästa. Seekord räägin siis lähemalt enda trennidest ja toitumiskavast. Eelmisel nädalal käisin Meritonis neljal korral, see nädal tatsub aga jalg sinna juba kuuel päeval. Ei, ma ei ole sinna veel kolinud :D ning ma ei lähe sinna vastumeelselt häälestatuna, et jälle see trenn… . Vastupidi, mulle meeldib minu uus elustiil!    

Tere taas! Olen tagasi blogiveergudel ning loodan, et suudan Teie halli ning vihmaeelse päeva päästa. Seekord räägin siis lähemalt enda trennidest ja toitumiskavast.

Eelmisel nädalal käisin Meritonis neljal korral, see nädal tatsub aga jalg sinna juba kuuel päeval. Ei, ma ei ole sinna veel kolinud :D ning ma ei lähe sinna vastumeelselt häälestatuna, et jälle see trenn… . Vastupidi, mulle meeldib minu uus elustiil! Muidugi tahaks mainida, et Meritonis on minu eriline lemmikkohvik Mademoiselle. Trenni minek ja sealt tulek möödub mul kohvikust läbi minnes ning oi, ma sööks lausa iga oma kehaosaga seal olevaid hõrgutisi… mmm! Kas Teid jätab külmaks, kui vaatate allpool olevaid pilte?! Mind igatahes ei jäta – iga toit on nagu kunstiteos! Aga ma olen olnud tubli ning suutnud selle tahtmise endas alla suruda ning pole alla vandunud nendele koogikestele, saiakestele, võileibadele, salatitele jne.

Aga minu eesmärk polnud Teile ka isu peale ajada, vaid ikka rääkida enda tegemistest sellel nädalal. Eelmise nädala jooksul käisin kolmes vesiaeroobikas ning ühes jõusaali treeningus. Jõusaalis tegin tund aega Crosstrainer’i peal. Igatahes läbi võttis mõnusalt, kõik riided nõretasid higist. Ning siis sukeldusin ma spaamõnudesse. Olesklesin mullivannis, siis aga aurusaunas ning lõpuks leilisaunas. 

Sellel nädalal olen ma töökam ehk siis neljal korral müttan vesiaeroobikas ning kahel korral jõusaalis. Ühel päeval tund aega taas Crosstrainer’i peal, teisel päeval tund aega jalgratta peal. Ja tulemust võite taaskord ette aimata :D Vesiaeroobikas aga treener Matti ka armu ei anna. Mind ajab alati muigama see, kui ta ütleb, et nii, et 4 korda tehke veel seda harjutust. Teen need 4 korda ära ja siis ta ütleb nii entusiastlikult, et nii, 8 korda veel :D Aah, niigi ma annan seal vees otsad, kui tuleb hoogne muusika ning tuleb teha mõnda eriti võhmale võtvat harjutust :D Ja siis tulevadki need kuldsed sõnad – veel ja veel.

Kuna see nädal on Meritonis lahtiste uste nädal, siis selle raames on mitmeid üllatusi. Alustades värskendavast trennikaaslasest – pudelist joogist või peale trenni kasulike toodete tutvustamisest/degusteerimisest või lõpetades siis hoopis eritrennidega. Panin ennast ka kirja vesiaeroobika ABC-sse, kus alguses on põhjalik teooria, et kuidas harjutusi õigesti teha ning siis saab muidugi kohe praktikas seda ka kõike järele proovida.

Aga muidugi, mida Te kõik ootate, mu 12nädalasest Vemma programmist lähemalt. Tänaseks olen seda siis teinud pisut üle nädala ning kaal langeb, nagu allpool olevatest numbritest näha on. Kogu see 12nädalane kava on jagatud iganädalasteks tsükliteks. Esimene nädal seisnes puhastuskuuris. Ehk 7 päeval tarbisin hommikul üles ärgates Burn’i, päeva peale jõin ära Cleanse ning siis õhtu poole uuesti Burn’i. Puhastuskuuri nimetus tuleneb just sellest Cleanse tarbimisest. See on selline heas mõttes kummaline toode, et igaühele mõjub see omamoodi. Olen kuulnud, et kellel esimestel päevadel pani sees sisikonna tööle ning kolmandal päeval ajas hullult WC vahet käima; kellel mõjus kohe jne. Minul aga minu üllatuseks mingit WC-rallit küll pihta ei hakanud. Jah, naljakas oli küll, kui kõht urises, nagu oleks pahane ja tühi, aga samas mingit muud muutust ma enda juures ei täheldanud.

Ülejäänud kolm nädalat kulgeb mul nüüd jookide osas ühtemoodi, et kaks korda päevas joon Burn’i. Vajadusel saan korrata Cleanse kuuri, kuid see sõltub mu enesetundest, et kuidas tunnen, et kas on vaja. Valikus on ka Rest toode, mis soodustab siis und. Teadupärast ju väljapuhkamine on väga oluline kaalulangetuse juures ning unevõlg ei aita sellele kohe kuidagi kaasa. Kuna aga mina kui kuldmagaja ei saa kohe kuidagi kurta, et und ei tule vms, pigem vastupidi, seda tuleks nagu torust, siis ma ei ole Rest’i veel tarbinud. Küll on need mul varuks olemas, kuna ei tea ju kunagi, mis võib juhtuda ning mõjutada väljapuhkamist. Muidugi mainin ka selle ära, et kui võtta Rest’i, siis ei ole vaja päeval seda teist Burn’i juua. Ehk päeval tarbitavateks jookideks oleks ikka kaks, mitte kolm toodet.

Kuid nüüd aga ka toitumise poole pealt. Iga see nädalane tsükkel koosneb omast toitumisest, kas on siis madal või kõrge süsivesikute nädal. Minul esimene nädal oli nüüd madal, mis tähendab seda, et nädala jooksul olid vaheldumisi madala ja kõrge süsivesikuga päevad, kuid madala süsivesiku päevi tuli nädalas rohkem.

Toidukordi on päevas viis ning iga kolme tunni tagant tuleb süüa. Alguses oli minu jaoks see toitumiseasi väga võõras, kuna ma ei olnud harjunud sööma nii mitu korda päevas. Mulle oli piisav ka 1-2 korda päevas. Kuid siin ongi nipp, et sööd tihedamini, samas kogused on väiksemad ning päeva peale ei jõuagi tekkida mingit tühja kõhu tunnet.

Minu jaoks oli alguses see 12nädalane programm keeruline nagu mingi labürint. Mul oli paanika, et appi, kuidas ma aru saan, et mida ja millal vaja süüa ja juua on?! Aga ma tegin enda jaoks skeemi, et joogid eraldi, toidud eraldi arvestuses. Ning siis omakorda alagrupid jne. Ning pean tunnistama, et pole see midagi keeruline. Kui ise selle sees oled, siis tiksub kõik paika nagu kellavärk.

Ning kellavärk see kogu päev on ka: kindlad ajad, et juua; kindlad ajad, et süüa. Ehk tegelikult see aitab ja õpetab meid õigesti toituma! Kuna süüa võib ju kõike, aga oma kindlatel aegadel ja päevadel. Ning tr-tr-trummipõrin, selle programmi kirss tordilõigul on iga nädala viimane päev ehk siis guilt free day – söö ja joo, mida hing ihkab! Soovituslik on muidugi jääda koguste osas mõistlikkuse piiridesse. Aga kes oskaks arvata, et pitsa, jäätisekokteil või kihisev ja külm vahuvein kuuluvad dieedi juurde?! Mina küll mitte. Aga näed, siin on see lubatud ning terve päev läbi. Eks see ole psühholoogiliselt väga hea, kuna keha harjub ära, et iga nädal on üks päev, kus saab endale meelepärast lubada ning ei teki enam neid kiusatusi, et annaks kõik, et saada kas või üks amps midagi head.

Kel huvi, saab asjaga tutvust teha, kas siis Internetis surfates või hoopis end koolitusele kirja pannes. Jah, alates septembrist kuni aasta lõpuni välja tehakse tasuta kursuseid, mille raames saab iga osaline enda uudishimu rahuldatud. Täpsemalt saab lugeda siit 

Aga nagu ikka, olen ma sattunud taas jutusoonele, nagu oleks Aromi Mokkat tarbinud, et juttu jätkub kauemaks, kuigi ma ei joo üldse kohvi :D. Ma kommentaaridest lugesin, et nii mõnigi sai innustust ning pürgib koos minuga õilsa eesmärgi – kergema ning ilusama enda – poole, siis loeksin huviga Teie tegemistest ka, et kuidas ja palju Teil kaal kukkuma on hakanud, mida olete teinud jne.

Mainin aga ka juba ette ära, et järgmisel nädalal mu sissekannet kahjuks lugeda ei saa. Olen Eestist eemal, mis tähendab, et ka arvutist. Aga ega ma Teid, kullakesed, siis ära ei unusta, soovin Teile siia head tuju, sära silmadesse ning mõnusaid trenne!

Kohtume taas ülejärgmisel nädalal ning seniks palju päikest ja vähe vihma!

 

Kaal alguses 28.08.2012: 112,2 kg

Kaal eelmisel nädalal 05.09.2012:  111,4 kg

Kaal täna, 13.09.2012:  110,2 kg

Tulemus võrreldes eelmise nädalaga:  -1,2 kg

Tulemus võrreldes algusega:  -2,0 kg

 

Karin

 

www.meritonsport.ee