Karin: reisil lähtusin sellest, et mul on puhkus ka oma missioonist – uus ja kergem mina

Karin: reisil lähtusin sellest, et mul on puhkus ka oma missioonist – uus ja kergem mina

Buduaari kaalulangetaja Karin käis vahepeal nädala puhkamas soojal maal. Selle aja jooksul tuli ette ka toitumises “patustamisi”, kuna söök ja jook oli kogu aeg käeulatuses. Sellest tulenevalt ka kaalus tagasilangus, st tuli lisaks 1 kg. Kuidas Karin selle kilo kaalust maha sai ja mismoodi edasi treenimine ja toitumine kulges, sellest siin blogis räägibki.

Kuna mu viimasest sissekandest on möödas juba tükk aega, siis räägingi oma vahepealsetest tegemistest. Nagu ma eelmises blogis mainisin, siis olin ühe nädala Eestist ära. Käisin soojal maal puhkamas. See oli minu esimene puhkusereis, kui mitte arvestada iga-aastaseid Soome-Rootsi kruiise. Seega oli tegemist minu esimese lennureisiga. Mul oli ikka kõva pabin sees, et näiteks lend hilineb, esineb turbulentsi, kohver kaob ära vms. Kuid õnneks sujus kõik hästi ning saabusin õnnelikult tagasi. Otse loomulikult tervitas mind ees tugev tuul, paduvihm ning külm ilm – ehk mida veel oodata, Eestis algas ju ametlikult sügis. 

Terve selle nädala jooksul oli „all in“, mis teadagi tähendab, et söök ja jook on kogu päeva käeulatuses. Jah, ma pean tunnistama, et ma ka patustasin, sest ma lähtusin sellest, et mul on puhkus. Mis minu jaoks tähendas ka, et puhkus oma missioonist – uus ja kergem mina. Õnneks tuli kaalus juurde/ tagasi selle nädala jooksul 1 kg. Ma ütlen õnneks, sest oleks võinud ka hullemini minna. Rahul olen ma ka sellega, et see puhkusereis oli kogu selle kaalulangetuse alguses, sest see kaalus tagasiminek morjendas mind praegu vähem, kui kaalulangetuse mõnes muus etapis.

Ning eeltoodut arvesse võttes võite muidugi juba aimata, mida ma terve eelmise nädala tegin. Loomulikult tahtsin oma juurdetulnud kilokesest uuesti vabaneda. Ning see ka õnnestus, isegi 300 grammi tuli lisaks. Ma olen rahul, sest see, mis tuli nädalaga juurde, selle sain ka nädalaga alla. Teisalt muidugi ei ole ma rahul sellega, et esimese kuu eesmärki ma ei täitnud, ehk soovitud -2,7 kg ma ei saavutanud, 400 grammi jäi sellest puudu. Sellest tulenevalt on siis järgmise kuu eesmärk 400 grammi võrra suurem. Algusega võrreldes tahaksin siis kaheksandaks nädalaks, ehk 23. oktoobriks olla alla võtnud 5,4 kg. Kuigi soovitud tulem on veel kaugel, ei tunne ma hetkel rõhuvat tunnet, et ma pean pingutama rohkem kui praegu. Kui võtan toitumist ja trenni loomulikult, siis tuleb minu jaoks see eesmärk ka palju kergemini.

Mu treeningnädal möödus oma endises võtmes, et kahel päeval sõitsin tund aega jalgrattaga ning kolmel päeval käisin vesiaeroobikas. Nagu ma oma esimeses blogis ka rääkisin, siis vesiaeroobikas on erinevaid variante, kas tantsulisem või jõulisem trenn. Minule isiklikult meeldib endiselt see vees rahmeldamine rohkem. Peale seda ma olen läbi nagu läti raha ning ei jaksa mõeldagi, et võiks midagi veel teha.

Kuid trennide juurest nüüd ka toitumise juurde. Kuna mul olid reisil ilusasti Vemma Burn’id kaasas, siis need mõjusid jahutavate kosutustena nii hommikul kui õhtul. Reisinädala toitumine läks nii, nagu ta läks, ehk mul oli guilt free day iga päev. Kuid eelmisel nädalal pöördusin oma vanade liistude juurde tagasi. See oli minu neljanädalase tsükli viimane nädal, mis tähendas, et oli kõrge süsivesikute nädal.

See tähendas, et päeva jooksul kõik viis toidukorda koosnesid tervislikest valkudest, süsivesikutest ja köögiviljadest. Toon siinkohal välja mõned head toiduained, mille seast endale meelepäraseid saan valida. Valgud: kodujuust, munad, jogurt, liha ja erinevad mereannid. Süsivesikud: puuviljad, täisteraleib, riis, pasta ja kartul. Köögiviljad: porgand, lillkapsas, tomat, kurk, brokoli, paprika ja kapsas.

Mida ma veel maininud ei ole, siis Vemma Bode’il on oma veebikeskkond, kus saab endale nädala menüü paika panna. Samuti saab seal koostada poenimekirja, et mida toidukordade jaoks vaja osta on. Lisaks saab koostada endale retseptid, kuidas roogasid valmistada. Ehk abimees teeb minu eest kõik ära. Minu ülesanne on vaid  vajalikud asjad poest ära tuua, toidud valmis teha ning ära süüa.

Järgmises blogis jagan teiega ka enda menüüd. Siis saate ise katsetada, et terve päeva jooksul saab süüa, kõht on täis, aga samas kaal langeb. Ehk hundid söönud, lambad terved. Kuid seniks mõnusat äraolemist! 

 

Kaal alguses 28.08.2012: 112,2 kg

Kaal 13.09.2012: 110,2 kg

Kaal 01.10.2012: 109,9 kg

Tulemus võrreldes 13.09.2012: -0,3 kg

Tulemus võrreldes algusega: -2,3 kg

 

Karin

 

www.meritonsport.ee