Reklaam sulgub sekundi pärast

Naine, kes kannab tööl iga päev üht ja sama riietust. Vaata, miks!

Ilmselt teab iga naine hommikut, mil tööle on kiire ning proovite selga juba õige mitmendat pluusi, seelikut, kleiti või püksipaari. Ent mitte miski ei sobi. Stressitase kasvab ning aega jääb järjest vähemaks.

Ilmselt teab iga naine hommikut, mil tööle on kiire ning proovite selga juba õige mitmendat pluusi, seelikut, kleiti või püksipaari. Ent mitte miski ei sobi. Stressitase kasvab ning aega jääb järjest vähemaks.


Matilda Kahl, kes on ühe New Yorgi eduka reklaamiagentuuri kunstiline juht, otsustas hommikusele riietumisfiaskole lõpu teha.

Kolm aastat tagasi, ühel tüüpilisel esmaspäeva hommikul, kui Matilda pidi tööle kiirustama, ei suutnud ta endale taaskord sobivat riietust kokku panna. Ükskõik, mida ta sel hommikul ka selga poleks proovinud, tabas naine end mõttelt, et tema riided on liiga formaalsed, seelik liiga lühike või hoopis liiga ekstravagantne. Hommikusele pingele ei aidanud kaasa ka see, et tööl pidi toimuma tähtis koosolek.

Ajaks, mil ta kontorisse jõudis, tundis Matilda, et on tänu hommikusele riietumisrituaalile kaotanud igasuguse enesekindluse ning pole seetõttu ka korralikult koosolekuks valmistunud.
Ta mõtles endamisi, kas see kõik peabki nii raske olema? Tema meeskolleege võeti alati tõsiselt, olenemata sellest, mis neil parasjagu seljas oli.

Tol hetkel teadis ta, et midagi peab muutuma.

Nii otsustaski naine, et edaspidi kannab ta töövormi. Ta ostis 15 valget siidisärki ja mõned musta värvi püksid. Et riietus isikupäraseks muuta, meisterdas ta endale kaela ümber nahast lipsu. Ehkki seesugune garderoobi uuendus mõjus rahakotile laastavalt, sest kõik esemed said ostetud ühe päeva jooksul, on see pikemas perspektiivis ära tasunud ning Matilda sõnul palju raha säästnud.

Muidugi ei olnud töövormi kandmine uudne idee. On ju olemas selline asi nagu ülikond, mis  meeste jaoks on üsna igapäevane riietus. Siiski tõmbas ta enda uudse riietumisstiiliga palju tähelepanu. Koheselt hakkasid kolleegid küsima, miks ta nii riietub ning kas tegemist on mingisuguse kihlveoga.

Matilda vastas, et nüüd on tal lihtsalt üks asi vähem, mille pärast igapäevaselt muretseda.
Töökaaslased, kellega ta väga tihedalt läbi ei käinud, uurisid isegi, kas ta kuulub ehk mõnda ususekti. Seesugused kommentaarid aga lõppesid, kui ajakirjas "Mashable" ilmus artikkel "Miks edukad mehed kannavad iga päev tööl üht ja sama riietust?". Lugu kogus kiirelt populaarsust. Ilmus see artikkel umbes kaks aastat pärast seda, kui Matilda oli otsustanud "töövormi" kandma hakata. Mõneti oli see talle kergenduseks. Tema riiete valik tööl ei olnud enam kellegi jaoks müsteerium.

Otsus kanda "töövormi" on säästnud naist lugematul arvul tundidest, mil ta oleks hommikuti peegli ees seisnud ja mõelnud "Mida kuradit ma täna küll kannan?"

Matilda sõnul on neist mustadest pükstest ja valgetest särkidest kujunenud meeldetuletus, et kontroll on tema käes!

Allikas:  harpersbazaar.com