Katrina kaotab kaalu: suur aitäh kõigile, kes mulle kaasa elasid ning toetasid!

15 kommentaari
Katrina kaotab kaalu: suur aitäh kõigile, kes mulle kaasa elasid ning toetasid!

Ja nii ongi lõppenud minu teekond siinse kaalulangetajana. Peagi ilmub ka uus Buduaari ajakiri, kust saate veelkord ülevaate minu teekonnast koos pildiseeriaga. Päris ideaalkaalu ma saavutanud ei ole, kuid selle lühikese ajaga sain palju enesekindlamaks ja võin öelda, et suudan taas oma keha armastada.

Ja nii ongi lõppenud minu teekond siinse kaalulangetajana. Peagi ilmub ka uus Buduaari ajakiri, kust saate veelkord ülevaate minu teekonnast koos pildiseeriaga. Päris ideaalkaalu ma saavutanud ei ole, kuid selle lühikese ajaga sain palju enesekindlamaks ja võin öelda, et suudan taas oma keha armastada.

Mul on hea meel, et sain osa võtta taolisest väljakutsest. Üksi seda teed käies oleks olnud kõik palju raskem. Kasvõi juba seepärast, et avalikult kaalu jälgides tuli ennast vägagi distsiplineerida. Mis oli samas jälle hea, sest nii sai proovile pandud motivatsioon ja tahtejõud. Teisalt, eks see avalikkuse tähelepanu all olek lisas ka pinget, mida üksi kaalu langetades poleks olnud.

Usun, et seekord on minu kaalulangetamise kergemaks teinud ka personaalse toitumiskava olemasolu. Varasemalt on ju kilogrammide kaotamine alati seostunud drastiliselt toidukoguste vähendamise ja pideva näljatundega. Nüüd oli eesmärgiks süüa aga vähemalt viis korda päevas ja kõht oli alati täis ning kilod ikka vähenesid. Minu esimene toitumiskava, mille koostas Marek Morozov, ning teine tellitud toitumiskava olid üpris sarnased, mõningate variatsioonidega. Tänu sellele sain ka erinevaid ideid, kuidas toidukorrad ei oleks igapäevaselt ühekülgsed. Kuigi mul ei ole õnnestunud toitumiskavasid 100% järgida, on põhimõtted siiski selged ja kaalu õnnestus kaotada üpriski stabiilselt. Arvan, et tähtis on leida nii-öelda kuldne kesktee, mõeldes, et see on elustiil, mitte dieet.

Kuigi usun, et kaalu langetamisel on põhiline roll siiski toitumisel, siis ei saa alahinnata ka trenni mõju kehale. Siinkohal tahangi tänada oma personaaltreenerit Kristel Pälli, kes elas minu teekonnale kaasa algusest peale. Alati suutis ta tekitada minus motivatsioonilaengu ning tahte ikka edasi pingutada. Treeningud temaga väljas panid mind aga muutma meelt, et jooksmine pole minu jaoks. Suur tänu ka Meriton Spordiklubile, kes on mulle kõiki neid treeninguid nende kuude jooksul võimaldanud. Ilma Buduaari poolt pakutud võimaluseta ei oleks ma tõenäoliselt oma jalga niipea jõusaali tõstnud. Mäletan veel aasta algust, kui Meriton Spordiklubiga liitusin ja rühmatreeningutesse minnes alati jõusaalist läbi minnes oma samme kiirendasin, sest tundsin, et see koht ei ole minu jaoks. Arvan, et põhiline põhjus oli selleks ikka hirm ja kartus oma mitte vormis keha pärast teiste treenivate inimeste keskel. 

Minu Buduaari kaalulangetaja teekond lõppeb täna selle postitusega, aga päris punkti ei ole ma oma ettevõtmisele veel pannud. Üle-eelmine nädal saime treeneriga kokku ja rääkisime tuleviku visioonidest. Seadsin uued eesmärgid, mis oleks saavutatavad lähiajal, et vahepeal liialt aega nõudvate eesmärkide taga ajamisel siht silme eest ei kaoks. Ikka ja jälle on minult küsitud, et mis see ideaalne kaalunumber minu jaoks oleks. Ausalt öeldes ei teagi, eks see ole kõik enesetunde küsimus. Samas teades oma keha  murekohti, võib öelda, et mõned piirkonnad vajavad veel vormimist ning see tähendab, et on veel, kust ka sentimeetreid kaotada. Detsembriks panime eesmärgiks saavutada ilus number – 60 kg. See on kindlasti võimalik!

Suur-suur aitäh kõigile, kes mulle nende kuude jooksul kaasa elasid ning mind toetasid!

Kaal alguses: 81,5 kg (07.02)

Kaal hetkel: 66,5 kg (27.08)

 

Kaunist sügist teile,

Katrina