1 ASI, MILLEST PEAKSID LOOBUMA 30 minutit enne voodisse minekut

1 ASI, MILLEST PEAKSID LOOBUMA 30 minutit enne voodisse minekut
pilt: Shutterstock

Kui sa tunned üha sagedamini, et õhtul voodisse minnes ei taha uni kohe kuidagi tulla ning vahel vähkred sa sedasi isegi mitu tundi järjest, siis ehk oleks aeg vaadata üle oma une-eelsed harjumused.

Suure tõenäosusega võtab üsnagi märkimisväärse aja sinu päevast sotsiaalmeedia ja seda ka õhtusel ajal.

Mis oleks aga kui sa pool tundi enne voodisse minekut paneksid nutitelefoni kõrvale ning loobuksid sotsiaalmeediast kuni järgmise päevani?

See mõjutab sinu unekvaliteeti rohkem kui sa arvatagi oskad.

Muidugi on sotsiaalmeedias surfamine põnev, kuid see mõjub inimese alateadvusele ärritavalt ning ei lase lõdvestuda. Aju vajab puhkust ja selleks tuleb talle anda aega, kus ei pea mitte millelegi keskenduma.

Et sinu unekvaliteet oleks parem, siis jäta nutitelefon 30 minutit enne voodisse minekut hoopis kõrvale.

Sarnased artiklid