11 nippi trimmis kõhuni

11 nippi trimmis kõhuni

Toome teieni 11 nippi, kuidas kaotada kõhult rasva, mis on sinna kuudega või võibolla ka aastatega ladestunud. Kõhurasv on seotud ka mitmete terviseprobleemidega nagu näiteks kõrvetised, diabeet, südamehaigused, insult.

Toome teieni 11 nippi, kuidas kaotada kõhult rasva, mis on sinna kuudega või võibolla ka aastatega ladestunud. Kõhurasv on seotud ka mitmete terviseprobleemidega nagu näiteks kõrvetised, diabeet, südamehaigused, insult.


1. Kanna igal pool veepudelit kaasas

Võta veepudel kaasa igale poole, kuhu sa lähed. Võta aeg-ajalt pudelist lonksu, nii hoiad ära näksimisisud. Tihti ajame segamini, kas kõht on tühi või on meil lihtsalt janu. 

 

2. Muuda oma söögikorrad värviliseks

Kas teadsid, et mida värvilisem on sinu taldrikutäis, siis seda tõenäolisemalt on see tervislikum? Porgandid, tomatid, paprika ja spinat annavad taldrikutäiele ilusa värvi ja on väga tervislikud.

 

3. Loobu kiirtoidust

Kui soovid lamedat kõhtu, siis sellest pead sa kindlasti loobuma! Kiirtoit on lameda kõhu halvim vaenlane. Sellest loobumine on küll raske, kuna see on maitsev ja mugav, kuid selles sisalduvad rasvad ja kalorid ladestuvad otsejoones sinu problemaatilistesse kohtadesse – kõhule ja pepule. 

 

4. Loobu limonaadidest

Klaasitäis limonaadi sisaldab rohkem kaloreid kui üks suur banaan, pealegi ei saa sa sellest väärtuslikke toitaineid. Paljud nendest kaloritest tulevad kõrge fruktoosisisaldusega maisisiirupist, mis ladestub kõhule. 

 

5. Tee sporti

Kui arvad, et pead oma ülejäänud elu koguaeg ainult kõhulihaste harjutusi tegema, et hoida ära kõhurasva, siis see pole päris nii. Sa pead tegema mõõdukalt erinevaid harjutusi – lisaks lihastreeningule käi ka kõndimas või jooksmas. 

 

6. Ära näljuta ennast

Näljutamine ei aita kõhurasvast vabaneda. Vali parem tervislikum ja täisväärtuslikum menüü. Näljutamine on ohtlik, väga ebatervislik ja see ei aita nagunii. See lööb su ainevahetuse sassi ja tekitab ka muid terviseprobleeme. Ära isegi mõtle hommiku-, lõuna- või õhtusöögi vahele jätmisele. 

 

7. Ära liigselt keela endale midagi

Lisaks sellele, et ei tohi ennast näljutada, ei tohi ka kategooriliselt keelata endale midagi. Kas see tähendab, et võid terve karbitäie Ben&Jerry jäätist korraga ära süüa? Ei, seda mitte. Kuid aeg-ajalt võid väikese koguse magusat endale lubada. Nii hoiad ära suured isud ja tuletad endale meelde, et elu on ilus!

 

8. Ole järjepidev ja ära kaota sihti silme eest

Paari nädala pärast võid avastada, et kaal enam ei lange ja sentimeetrid kõhu ümbert ei kao. Mida teha? Ära anna alla! See on märk sellest, et su keha alles kohandub uue eluviisiga. Sa oled tegelikult oma eesmärgile lähemal, kui arvata oskad. 

 

9. Ära keskendu ainult kõhule

See on teaduslik ja bioloogiline fakt, et sa ei saa keskenduda ainult ühele probleemsele kohale ning saavutada kaalukaotust ja lihaste suurenemist ainult seal. Et kaotada kõhurasva, pead toituma õigesti ja tegema üldist trenni, kogu kehale. Just nii lihtne see tegelikult ongi!


10. Joo klaas vett enne igat söögikorda

Kui oled näljane, siis sööd rohkem. Kas ei kõla mitte imelikult? Kuid just nii see on. Enne söömist joo klaas jahedat vett ja seejärel oota paar minutit. Sa üllatud, kui hästi see toimib.

 

11. Võta endale pärast söögikorda 20 minutit, et tunneksid täiskõhutunnet

Kas teadsid, et organismil võtab mõned minutid aega, et tekiks täiskõhu tunne? Seepärast on oluline süüa aeglaselt ja pidada enne järgmist käiku pausi. Vastasel korral sööd sa liiga palju. 

 

Allikas: allwomenstalk.com

Sarnased artiklid