5 PÕHJUST, MIKS sa peaksid toidule õunaäädikat lisama

4 kommentaari
5 PÕHJUST, MIKS sa peaksid toidule õunaäädikat lisama

Õunaäädika näol on tegu igati väärtusliku toiduainega, mis sobib nii salatisse, marinaadi, röstimiseks või hoopis praadimiseks. Olles hea organismi puhastaja ning seedetegevuse korrastaja võiks õunaäädikal igas kodus oma kindel koht olla.

Õunaäädika näol on tegu igati väärtusliku toiduainega, mis sobib nii salatisse, marinaadi, röstimiseks kui ka praadimiseks. Olles hea organismi puhastaja ning seedetegevuse korrastaja, võiks õunaäädikal igas kodus oma kindel koht olla.

Allpool on välja toodud viis põhjust, miks õunaäädikat oma toidule lisada:

1. Ainevahetuse parandaja

Lisa klaasile veele hommikul 1-2 tl õunaäädikat ning joo pool tundi enne söömist tühja kõhu peale.

2. Puhastab seedekulglat

Õunaäädikas aitab organismist toksiine välja viia.

3. Aitab vererõhku kontrolli all hoida

Uuringud kinnitavad, et õunaäädika lisamine toidule reguleerib ka vererõhku.

4. Väljutab liigsed soolad

Organismi kogunenud liigsed soolad väljuvad kergelt, kui õunaäädikat tarbida.

5. Kõhurasva lagundaja

Uuringud näitavad, et neil, kes õunaäädikat tarbivad, on lihtsam kõhurasva põletada.

Allikas: healthyfoodhouse

Sarnased artiklid