5 TERVISLIKKU SNÄKKI, mida võib õhtul julgelt süüa

9 kommentaari
5 TERVISLIKKU SNÄKKI, mida võib õhtul julgelt süüa

Kui sul peaks õhtul juhuslikult kõht tühjaks minema, ära karda kätt külmkapi poole sirutada ning endale snäkki otsida. Kui oskad teha õigeid valikuid, ei pea sa kartma üleliigset kehakaalu ega suurenenud vööümbermõõtu. Ilta-Sanomat pani kirja 5 tervislikku snäkki, mida õhtuti ilma süümepiinadeta süüa võib. 

Õun/marjad/kodujuust

Proteiin, kaltsium, kiudained, vitamiinid – lihtne, kuid kõhtutäitev kombinatsioon. 

Puder

Putru võib süüa ka õhtul. Puder sisaldab ohtralt kaltsiumi, magneesiumi ja kaaliumi, mis aitavad omakorda uinumisele kaasa. Ka pudru soojus aitab kehal lõõgastuda. 

Beebiporgandid

Kui õhtul on meeletu isu midagi näksida, eelista krõpsude asemel beebiporgandeid. Need täidavad kõhtu, aga ei sisalda liigselt energiat. 

Hummus ja juurviljad

Proteiini ja kiudaineid sisaldav hummus on ideaalne dipikaste. Hummusesse võib dippida näiteks väikeseid tomateid või teisi juurvilju, mis ohtralt energiat ei sisalda. 

Kanamuna

Sobiv määr proteiini aitab veresuhkrul tasasena püsida. Kanamuna on sobiv variant, sest on kerge vahepala, kuid sisaldab proteiini. Samuti võib munast täitva omleti valmistada.