6 UNIKAALSET DIEEDITRIKKI – kaotad 3 kg nädalas

7 kommentaari
6 UNIKAALSET DIEEDITRIKKI – kaotad 3 kg nädalas

Enamus naisi on vähemalt korra elus mõnda dieeti katsetanud ning vähemalt korra elus on nad selles ebaõnnestunud, mis omakorda tekitab negatiivseid emotsioone ja tihtipeale põhjustab kaalutõusu. Tegelikkuses tuleks dieeti suhtuda pisut teistmoodi, kui enam seda teevad. Et kehakaal tõepoolest langevas suunas liiguks, tasub seda teha kõhusõbralikul moel.

Enamik naisi on vähemalt korra elus mõnda dieeti katsetanud ning vähemalt korra elus on nad selles ebaõnnestunud, mis omakorda tekitab negatiivseid emotsioone ja tihtipeale põhjustab kaalutõusu. Tegelikkuses tuleks dieeti suhtuda pisut teistmoodi kui enamik seda teeb. Et kehakaal tõepoolest langevas suunas liiguks, tasub seda teha kõhusõbralikul moel.

Kuidas langetada kaalu nii, et seedimine ei aeglustuks, enesetunne oleks hea, talje saledam ja jõudu oleks rohkem? Tegelikkuses on võimalik kaalust alla võtta üsnagi lihtsalt ja seda nii, et kõht on täis – ka kolm kilogrammi nädalas ei ole midagi uskumatut, ent üldiselt on siiski soovitatav kehakaalu aeglasemalt langetada.

Allpool on välja toodud kuus kõhusõbralikku kaalulangetusnõuannet, mis aitavad tervislikult saleneda:

1. Väldi kõike, mis sisaldab suurel määral suhkrut, jahu ja teisi töödeldud süsivesikuallikaid.

2. Väldi suures koguses töödeldud rasva, eriti kombineeritult kiirete süsivesikutega.

3. Lisaks sellele, et kõrgtöödeldud toit, nagu suhkur, jahu ja halb rasv, häirib soolebiootat ja suurendab bakterimürkide (LPS) teket ja imendumist, on need ka halvad täiskõhutunde tekitajad, mis tõstavad kiiresti veresuhkru taset ja stimuleerivad näljahormoone.

4. Suurenda madala glükeemilise indeksiga (GI-ga) süsivesikute tarbimist, näiteks juurviljad, aedviljad, marjad ja puuviljad.

5. Söö supertoiduaineid. Kiudainerikkad seemned nagu psülliumi-, lina- ja chia-seemned mõõdukal määral koos vähese veega teevad sooles imesid.

6. Valgu-, rasva-, süsivesiku- ja kiudainerikaste toiduainete õige vahekord maksimeerib täiskõhutunde hormoonide mõju, mistõttu on märkimisväärselt lihtsam hoida täiskõhutunnet ja rahulolu samal ajal, kui sa vähendad kaalu.

Allikas: David Jonsson “Kõhusõber. Toit, mis rahustab kõhtu ja toob parema tervise.”

 

Sarnased artiklid