Reklaam sulgub sekundi pärast

Fresital on nüüd päris oma blogija!

Fresita vahuvein otsis sel suvel hea silma ja omapärase kirjastiiliga blogijat. Kampaania kestis juunist augustini ning koosnes erinevatest etappidest. Konkurss oli mitmekesine ning brändile laekus väga häid blogijate töid, mis muutis valiku tegemise äärmiselt raskeks.

Fresita vahuvein otsis sel suvel hea silma ja omapärase kirjastiiliga blogijat. Kampaania kestis juunist augustini ning koosnes erinevatest etappidest. Konkurss oli mitmekesine ning brändile laekus väga häid blogijate töid, mis muutis valiku tegemise äärmiselt raskeks.

Kampaania peaauhinnaks oli koostöö Fresitaga, kõlapind Buduaari keskkonnas, iPad mini, fotoshoot ning kuus kuud igal kuul 150 € väärtuses Denim Dream’i krediiti.

Eelmisel nädalal leidis aset ka esimeste auhindade üleandmine, milleks oli fotoshoot ning iPad mini, mille andis tulevasele blogijale Kätlin Õunale üle Fresita brändijuht Terje Vaiksaar.

Kätlin on 24-aastane ning pärit väikesest külast Peipsi ääres. Hetkel jagab Kätlin oma aega Tartu ja Tallinna vahel. Ta lõpetas käesoleval aastal Tartu Ülikoolis ajakirjanduse ja kommunikatsiooni eriala, millest võib järeldada, et meedia on just see valdkond, mis teda enim paelub. Erialaselt on Kätlini  fookus suunatud eelkõige moe- ja kultuurivaldkonda, mis toetab ka tema tulevast Fresita blogirubriiki. Vabadel hetkedel meeldib Kätlinil põgeneda loodusesse, nautida rohkelt muusikat ja kunsti.

Kätliniga saate lähemalt tuttavaks ning ülevaate toimunud fotoshootist juba nädala lõpus, kui Kätlin alustab Buduaari veebilehel Fresitale blogimist. Mõnusat lugemist!


Tähelepanu! Tegemist on alkoholiga. Alkohol võib kahjustada teie tervist.

ESIMEST BLOGIPOSTITUST saab lugeda SIIT!