Jaanikilodest priiks ehk 7 põhjust, miks tegelda kepikõnniga!

Jaanikilodest priiks ehk 7 põhjust, miks tegelda kepikõnniga!

Jaanipühade suured söömingud on möödas ning taaskord on aeg end kokku võtta ja trenni tegema hakata! Miks mitte võtta seekord eesmärgiks midagi uut ja huvitavat, nagu näiteks kepikõnnimaratoni 42,2 km läbimine?

Jaanipühade suured söömingud on möödas ning taaskord on aeg end kokku võtta ja trenni tegema hakata! Miks mitte võtta seekord eesmärgiks midagi uut ja huvitavat, nagu kepikõnnimaratoni 42,2 km läbimine?

 

7 põhjust, miks kepikõnd on hea:
 

1. Treenib tervet keha

Kepikõnd paneb praktiliselt kõik lihased tööle, vormides need ilusaks ja pringiks.

 

2. Lihtne ja odav

Kepikõnni tehnika põhineb loomulikul kõnnil ning on seetõttu kergesti õpitav, samuti on kepikõnniks vajalik varustus üsna odav ja kättesaadav.

 

3. Igal ajal igal pool

Kepikõnniga saab tegelda aastaringselt ja praktiliselt ükskõik kus: metsas, linnatänavatel, rabas, pargis või rannas.

 

4. Värske õhk

Treeningud toimuvad värskes õhus, see on tervislik ja värskendav!

 

5. Sobib igaühele

Kepikõnd on hea nii vähetreenitud inimestele kui ka neile, kes vajavad treeninguks suuremat koormust. Samuti lõdvestab see selja- ja kaelapiirkonda, mis arvuti taga tööd tehes sageli kangeks jääb.

 

6. Tugevdab tervist

Kepikõnd parandab südame toonust ja organismi hapniku tarbimist ning arendab tasakaalu ja koordinatsiooni!

 

7. Mõnus ajaviide

Kepikõnni ajal saab väga edukalt sõbrannaga juttu ajada ning kohvikus koogi söömise asemel hoopis kaloreid kulutada!

 

Südasuvine väljakutse!

Kes otsib tõelist väljakutset, siis  29. juulil toimub teist aastat järjest Noarootsi kepikõnnimaraton.

Maraton stardib Roosta puhkeküla juurest ja valida saab kolme distantsi vahel: lühike rada (10 km), poolmaraton (21,1 km) või täispikk maraton (42,2 km), seega sobiva pikkusega raja leiab enda jaoks igaüks. 

Rada kulgeb rannarootslaste kaunite metsade vahel ning sobib kepikõnniks suurepäraselt. Rajal on joogi- ja suupistepunktid, kus kenasti oma energiavarusid täiendada saab, ning kellel sellest veel väheks jääb, siis metsaalune on suuri mahlaseid mustikaid täis!

 

Kui tunned huvi, siis juunikuu lõpuni saab soodsamalt registreeruda, rohkem infot leiad SIIT.  Kuu ajaga on võimalik end kenasti kepikõnnimaratoniks vormi ajada, et vastu võtta südasuvine väljakutse – nii on pärast puhkust muljetada ka muust kui muruniitmisest ja päikesepistest!

 

Lisainfo: elamusretked@firmasport.ee

www.elamusretked.ee

 

 

Triin Eamets