KARDASHIANITE 3 tervisenippi, mida kindlasti proovida

4 kommentaari
KARDASHIANITE 3 tervisenippi, mida kindlasti proovida

Õed Kardashianid on võitnud ülemaailmse populaarsuse ning kõik, mida nad teevad, muutub üleöö uueks trendiks. Kuigi näiteks korseti kandmine trennis pole tervisespetsialistide sõnul sugugi tervislik, siis tegelikkuses peavad õed kinni ka mitmetest traditsioonidest, mida kindlasti proovida tasuks.

Õed Kardashianid on võitnud ülemaailmse populaarsuse ning kõik, mida nad teevad, muutub üleöö uueks trendiks. Kuigi näiteks korseti kandmine trennis pole tervisespetsialistide sõnul sugugi tervislik, siis tegelikkuses peavad õed kinni ka mitmetest traditsioonidest, mida kindlasti proovida tasuks.

Portaal Redbookmag toob välja kolm Kardashianite tervisenippi, mis võiksid ka sinu rutiini kuuluda:

1. Trenn

Liikumine on tervise alus ja seda võiks teha mitmekülgselt – harrasta erinevaid treeninguid, tee nii aeroobset kui ka anaeroobset trenni. Lihased vajavad vaheldust ja nii ei teki sul treenigutest ka tüdimust.

2. Unusta kaal

Igapäevaselt ei ole mõtet ennast kaaluda – see ei vii sind sihile. Oluline on hoopis see, mida sa peeglist näed. Arenda oma keha peegelpildi järgi.

3. Söö rasvu

Head rasvad on organismile väga vajalikud. Söö pähkleid, seemneid, lõhet, forelli, sardiine, rasvast jogurtit. Valmista süüa kookosrasvaga.