Kuidas kogu päeva energilisena püsida

Kuidas kogu päeva energilisena püsida

Tahaksid energiajookide abita kogu päeva energiline olla? See on täiesti teostatav!

Tahaksid energiajookide abita kogu päeva energiline olla? See on täiesti teostatav!

Kuus tervislikku harjumust tagavad selle, et püsid kogu päeva samavõrd energiast pakatavana nagu siis, kui kaaniksid energiajooke. Positiivse küljena ei kahjusta need harjumused kuidagi su tervist. 

Söö hommikueine
Kui kipud hommikueineid vahele jätma, püüa seda harjumust muuta. Hommikueine annab tublisti päevaks nii vajalikku energiat, kui jälgid, sest see sisaldaks palju kiudaineid ja süsivesikuid. 1999. aastal läbiviidud uuringus pandi ühesugust testi tegema inimesed, kes sõid hommikuti korralikult ja need, kes jätsid hommikusöögi vahele ning tarbisid päeva jooksul energiajooke. Esimene rühm oli testis edukam.

Joo vett
Ei mingit üllatust – keha vajab vett, et toimida. Alusta päeva korraliku klaasitäie veega, see taastab varud, mis ööune ajal kaduma on läinud.

Võimle
Väsinuna on võimlemine viimane, millest sa mõelda tahaks, kuid uuringud on kinnitanud, et füüsiline aktiivsus aitab väsimuse vastu paremini kui näiteks lõunauni, energiajookidest rääkimata.

Joo veel vett
Klaasitäiest hommikul ei piisa. Joo vett läbi kogu päeva, vaid nii tagad, et kehal ei teki vedeliku- ja sealtkaudu energiapuudust.
Kui vesi alla ei lähe, lisa joogikaardile taimetee või veele veidi sidrunit.

Lõhe õhtueineks
Lõhe on täis häid rasvhappeid, mis varustavad keha energiaga, parandavad vereringet, südame tervist ja ajuaktiivsust.

Rauarikkad toidud
Pidev väsimus võib olla tingitud rauapuudusest – raud aitab transportida hapnikku läbi keha. Kui hapnik kehas liikuma ei pääse, oleme väsinud. Selleks, et keha hapnikuga varustatus tagada, söö rauarikkaid toite.

 

Allikas: Huffingtonpost

 

Buduaar.ee