Kuidas pühadega MITTE kaalus juurde võtta?

19 kommentaari
Kuidas pühadega MITTE kaalus juurde võtta?

Kuidas keelduda kõigest heast ja paremast, mis sind pühadelaual ahvatleb? Tundub ju lausa võimatu! Õnneks ei peagi keelduma, kui alljärgnevaid nippe meeles pead.

Kuidas keelduda kõigest heast ja paremast, mis sind pühadelaual ahvatleb? Tundub ju lausa võimatu! Õnneks ei peagi keelduma, kui alljärgnevaid nippe meeles pead.

 

* Alusta jõulusöömingut klaasikese veega, nii saad vältida ülesöömist.

* Ära alusta söömingut raskelt seeduvate lihatoitudega.

* Vali mida sööd! Ära kuhja taldrikule kokku kõike mida näed.

* Söö rohkelt puu- ja köögivilju.

* Jookidest alusta millegi lahjemaga, näiteks veini või õllega. Ja ära iial kustuta oma janu alkoholiga – eriti peo alguses. 

* Söö pigem sagedamini, kuid vähe.

* Söö väiksema taldriku pealt, nii tekib tunne, et toitu on visuaalselt rohkem. 

*  Enne magustoidu juurde asumist lase soojal toidul ära seedida.

* Jõuluroogade ja jookide tarvitamise vahepeal joo palju gaseerimata vett – see muudab seedimise kergemaks.

* Söö aeglaselt, et tekiks täiskõhutunne.

* Lõpeta söömine kohe, kui täiskõhutunne endast märku annab.

* Tõuse söögilauast ja liiguta veidi –  jaluta või tantsi. Liikumine aktiveerib seedekulglat.

 

Allikas: Targu Talita; internet

 

Triin Tisler

Sarnased artiklid