Kuum trend: tee trenni, kui šoppad!

Kuum trend: tee trenni, kui šoppad!

Kui Carrie Bradshaw “Seksis ja linnas” tunnistas, et poodlemine on tema treening, ei ajanud ta täielikku jama – sisseoste tehes saab tõepoolest ka trenni teha.

Kui Carrie Bradshaw “Seksis ja linnas” tunnistas, et poodlemine on tema treening, ei ajanud ta täielikku jama – sisseoste tehes saab tõepoolest ka trenni teha.

Poeskäigu treeninguga ühendamine on USAs kõige kuumima teema – fitnessi-fännid aelevad oma poekärude otsas, teevad painutusi ja venitusi, vahendab FemaleFirst. Esialgu tundub see endale ehk liiga imelik, et kaasa teha, kuid tegelikult tasub proovimist: ühe osturetkega võib põletada kuni 800 kalorit!
Seega, külastades kauplusi kaks korda nädalas, võid seitsme päeva jooksul põletada 1600 kalorit.

Et aga poes mitte niisama tühja rapsida, on eksperdid pannud kokku mõned harjutused, mis poekäruga eriti hästi sobivad.

Kükid
Võta asju alumistelt riiulitelt. Selle asemel, et alumiste riiulite juurde kummarduda, istu sügavasse kükki ja võta asju sedasi. Põletab 10 minutiga 51 kalorit, mis võrdub ühe küpsisega.

Käe- ja jalatõsted
Asju riiulitelt haarates tee käe- ja jalatõsteid külgedele ja taha. Põletab kümne minutiga 34 kalorit, mis võrdub ühe siirupikohviga.

Raskused
Selleks ei sobi ainult hantlid – tee raskustega tõsteid näiteks veepudelite või konservipurkidega. Kümne minutiga põletad 80 kalorit, mis võrdub ühe šokolaadiküpsisega.

Väljaasted
Selleks sobib hästi ostukäru lükkamine. 40minutilise osturetke käigus põletad nii 160 kalorit, mis võrdub klaasitäie roosa veiniga.
Toetu ostukärule ja tee tavaliste sammude asemel kogu aeg väljaasteid. 

Kõhulihased
Tõmba kõhulihaseid sisse ja lase jälle välja. See sobib suurepäraselt diskreetseks trenniks kassajärjekorras. Kaloreid see küll ei põleta, kuid trimmib ideaalselt kõhulihaseid. 

Küljeväljaasted
Võta midagi küljeriiulitelt või külmikutest ja tee seda väljaastetega. See treenib su reite sisekülgi ja tagumikku, kuigi ei põleta väga palju kaloreid.

Jalatõsted
Sobivad taaskord suurepäraselt kassajärjekorras tegemiseks ning lisaks lihaste treenimisele aitavad harjutada tasakaalu. Et harjutusele raskust lisada, tõsta jalgu nii kõrgele, et ka kõhulihased oleks töös.
Nii põletad 70 kalorit ehk ühe jäätisepalli jagu rasva.

Kehapöörded
Taas sobiv harjutus  järjekorras seistes. Treenivad süva- ja küljelihaseid ja parandavad rühti. Kümne minutiga läheb 51 kalorit, mis võrdub poole paki krõpsudega.

Käeringid
See lisab kätele toonust ja parandab rühti, kuid ole ettevaatlik – enne kätega vehkima hakkamist veendu, et sul on ümberringi piisavalt ruumi. 20 minutiga põletad nii 50 kalorit ehk pool metsamarjamuffinit.

Kuidas tundub, kas kavatsed proovida?

 

Buduaar.ee