Oled unetu? 13 tõhusat nippi, et paremini välja magada!

Oled unetu? 13 tõhusat nippi, et paremini välja magada!

Kõik me teame, et uni muudab kauniks, energiliseks ja säravaks ning magamata ööd jätavad endast maha kahvatu naha, turses ja laigulised silmaalused ning väsinud keha ning vaimu. Siin toome teile välja 13 nippi, mis peaksid teile hea ööune tooma.

Kõik me teame, et uni muudab kauniks, energiliseks ja säravaks ning magamata ööd jätavad endast maha kahvatu naha, turses ja laigulised silmaalused ning väsinud keha ning vaimu. Siin toome teile välja 13 nippi, mis peaksid teile hea ööune tooma.

1. Päeval võite teha kergeid 10minutilisi puhkusi, ent päeval ärge magage
2. Ära mine voodisse enne, kui oled tõesti väsinud
3. Katsu magama minna ning tõusta iga päev ühel ja samal kellaajal
4. Enne magamaminekut ära tee rasket füüsilist tööd
5. Kuigi alkohol tundub uinumist soodustava vahendina, ta seda pole. Suur alkoholikogus muudab hoopis une katkendlikuks
6. Heida pilk oma toidusedelile ära tarbi kohvi ega teisi kofeiini sisaldavaid tooteid pärast lõunat
7. Rahulik jalutuskäik värskes õhus toob hea une
8. Ära suitseta enne magamaminekut (ära parem üldse suitseta!)
9. Käi enne magamaminekut soojas vannis
10. Vali magamistuppa õiged valgust summutavad kardinad, mõnusad pehmed tekid-padjad. Kui magamistuba on tee poolses maja küljes – oleks mõistlik müra leevendamiseks magamistoa asukohta vahetada või mitmekordsete klaasidega aknad panna.
11. Ära maga ühes asendis, parema väljapuhkamise nimel keera ennast magades ühelt küljelt teisele.
12. Võimalusel maga avatud aknaga
13. Ära maga arvutiga samas toas, võimalusel tõmba toas stepslist välja ka kõik muud elektrijuhtmed

Autor: Helena-Reet Ennet

Sarnased artiklid