Teele: muutused, mida pole tegelikult üldse vähe, on mu kaalu taas liikuma pannud

49 kommentaari
Teele: muutused, mida pole tegelikult üldse vähe, on mu kaalu taas liikuma pannud

  Nii mõnigi buduaarikas on kirjutanud kommentaaridesse, et tahab teada põhjuseid, miks kaal nii kaua seisis vahepeal. Seekord üritan ma vastata sellele küsimusele. Vähemalt nii hästi kui ma oskan. Kirjutan teile ka, millise uue kogemuse võrra rikkamaks sain külastades taas Šivaya massaažisalongi. Samuti sirvides ükspäev Robert Noole ingliskeelset kodulehte , leidsin ühe põneva artikli, mis, enne kui suvi kätte jõuab, on hea läbi lugeda neil, kes soovivad endale ilusat kuldset päevitust.
 

Nii mõnigi buduaarikas on kirjutanud kommentaaridesse, et tahab teada põhjuseid, miks kaal nii kaua seisis vahepeal. Seekord üritan ma vastata sellele küsimusele. Vähemalt nii hästi kui ma oskan. Kirjutan teile ka, millise uue kogemuse võrra rikkamaks sain külastades taas Šivaya massaažisalongi. Samuti, sirvides ükspäev Robert Noole ingliskeelset kodulehte , leidsin ühe põneva artikli, mis, enne kui suvi kätte jõuab, on hea läbi lugeda neil, kes soovivad endale ilusat kuldset päevitust.

Eelmine kord kirjutasin teile, et Kristjani poolt tehtud menüüd oli mul eriti hea järgida seetõttu, kuna mul sai kool läbi ja alanud (nüüdseks juba lõppenud) sess lasi mul aega planeerida täpselt nii, nagu ma ise tahtsin. Minule kõige sobivamaks ja meelepäraseks variandiks osutus päevaplaan, kus pärast hommikusööki umbes 2-3 tundi käisin trennis ja pärast seda sõin uuesti. Selle aja jooksul töötasin ma endale välja n-ö kindla päevarežiimi. Nagu ma varasemalt ka kirjutanud olen ja millele ma ka Roberti koolitustel kinnitust sain, mängib kaalulangetusprotsessi juures äärmiselt suurt rolli uni. Kui varem oli minu magamisrežiim väga kaootiline, siis nüüd olen püüdnud magada 7-9 tundi ööpäevas. 

Samuti järgisin sama põhimõtet: pigem vähem ja tihedamini süüa edasi, mida Kristjan ka näidismenüü järgmisega harjutas mind tegema. Samuti arvutan orienteeruvalt välja oma toidukorra kaloraaži, mis mõjub minu puhul äärmiselt distsiplineerivalt. Samas ei kavatse ma seda meetodit kindlasti pikemas perspektiivis kasutama jääda. Kui varem panin vahel  liha peale ka juustu, siis uus asi on ka näiteks see, et nüüd söön ma juustu ja liha ainult erinevatel toidukordadel. Vahel teen salati juustuga, teinekord jälle lihaga. Samuti on endiselt meelepärased isetehtud jogurtid.

Hea uudis on ka see, et oma suure sõltuvuse osas olen ma edusammu teinud. Nimelt ei ole ma Coca lighti nüüdseks juba joonud ligi kuu. Minu puhul on see äärmiselt suur samm. Sest 5-6 aasta jooksul on see, ma usun et pikim aeg, mil ma ei ole seda tarbinud. Ma ei saa öelda, et ma enam  üldse ei tahaks coca lighti juua,  ikka vahepeal tuleb meelde, samas tuleb meelde ka selle tarbimise negatiivne pool. Samuti Kristjani soovitusel tegin pausi alkoholi tarvitamises. Nüüdseks on nulltolerants kestnud 3 nädalat. Kõik need muutused, mida tegelikult ei ole üldsegi mitte vähe, on mu kaalu taas liikuma pannud.

Suvi ei ole ennast veel küll kõige soojemast küljest näidanud, siiski avastasin ühe huvitava artikli Roberti Nutripedia kodulehelt. Ta seletab lahti, kuidas me saame endale ilusa kuldse päevituse ja mida võiks päikesekreemide asemel kasutada, vaata siit

Sel nädalal, külastades Šivaya salongi, ootas mind ees üllatus. Nimelt oli ühe masseerija asemel kaks. Seekord oli Maretil abiks ka Piret. Alguses oli veidike võõras, aga hiljem, kui nii-öelda töö sünkrooni saadi, oli see väga mõnus ja huvitav kogemus. See on ikka hoopis midagi muud, kui tavaliselt tegeletakse ühe jalaga ja teinekord hoopis mõlema jalaga korraga. Mulle igatahes meeldis. 

 

Kaal: 75,9 kg

Mõnusat suve algust,

Teele

 

 

Sarnased artiklid