Vaata, kui pikka uinakut sa vajad!

9 kommentaari
Vaata, kui pikka uinakut sa vajad!

Väike uinak võib olla suurepärane! Vahel juhtub aga nii, et oled pärast uinakut isegi rohkem väsinud kui enne. Et seda ei juhtuks, jäta meelde, kui pikk võib olla kosutav uinak ning kui hästi see sulle mõjub.

Väike uinak võib olla suurepärane! Vahel juhtub aga nii, et oled pärast uinakut isegi rohkem väsinud kui enne. Et seda ei juhtuks, jäta meelde, kui pikk võib olla kosutav uinak ning kui hästi see sulle mõjub.

5 – 10 minutit: taastab tähelepanuvõime, suurendab tunnetuslike oskuste sooritamist.

5 – 20 minutit: laeb kiirelt uue energiaga.

10 – 20 minutit: taastab tähelepanuvõime ja vaimse erksuse.

60 minutit: ideaalne uinaku pikkus taastamaks tunnetuslikke võimeid.

90 minutit: hõlmab kogu une tsükli, mis aitab taastada loomingulisuse ning parandada protsessimälu.

60 – 90 minutit: n-ö iluuni, kosutab ja värskendab. 

Tehes lühikesi uinakuid, eelista istuvat asendit, nii väldid pikemasse unne vajumist. Kui näed uinaku ajal und, võib see olla märk sellest, et oled kosutavast puhkusest ilma jäänud. 

Loe rohkem siit!