VÄGA PIINLIK! 5 ASJA, mida spordiklubis kunagi teha ei tohi

VÄGA PIINLIK! 5 ASJA, mida spordiklubis kunagi teha ei tohi

Just nüüd, uue aasta alguses on paljud seadnud endale eesmärgiks hakata oma keha eest rohkem hoolt kandma ning teinud endale ka spordiklubikaardid, et hakata jõusaalis või rühmatreeningutes käimas. Kuid enne, kui spordiklubi uksest sisse astud, tasub endale selgeks teha paari kirjutamata reeglit!

Just nüüd, uue aasta alguses, on paljud seadnud endale eesmärgiks hakata oma keha eest rohkem hoolt kandma ning teinud endale ka spordiklubikaardid, et hakata jõusaalis või rühmatreeningutes käima. Kuid enne, kui spordiklubi uksest sisse astud, tasub endale selgeks teha paar kirjutamata reeglit!

Allpool on välja toodud viis piinlikku asja, mida spordiklubis kunagi teha ei tohiks:

1. Varustuse ripakilejätmine

Kui oled harjutuse hantlite või kangiga ära teinud, siis aseta need alati tagasi oma kohale! Sa ju ei jäta oma toidunõusid keset lauda vedelema, kui oled söömise lõpetanud? Täpselt samamoodi tuleb ka trennis iga asi alati omale kohale tagasi asetada.

2. Vahendite mittepuhastamine

Kõik vahendid, mida sa kasutad, tuleb enne tagasipanekut puhastada. Selleks on igas spordiklubis pabersalvrätikud ja desinfitseerimisvahendid täiesti olemas ja ootavad kasutamist. 

3. Kõikide vahendite korraga enda kätte haaramine

Kui sa tead, et sul läheb kümnekiloseid hantleid vaja alles kahekümne minuti pärast, siis ära haara neid kohe enda kätte. Suuremaid raskuseid on paljudes klubides pigem vähe ja alati on keegi, kellel neid kohe vaja läheb. 

4. Masina peal niisama istumine

Jõusaalis on teatud masinaid vaid paar tükki, mis tähendab, et need on nõutud masinad ja kui sa otsustad minna niisama masina peale istuma, siis võid nii mõnegi kaastreenija endast välja viia. Ära hõiva masinat, kui sa seda ei kasuta. Kui sa tahad puhata, siis ära tee seda masina peal.

5. Vale riietus

Trenni ei minda push-up-rinnahoidjaga, plätudes ega teksastes. Selleks, et sul oleks endal mugavam treenida, vali endale spordipoest õige riietus ja erilist tähelepanu pööra jalatsitele ning toetava spordirinnahoidja leidmisele.

Allikas: health