Väikese musta kleidi dieet – 10 päevaga vormi

41 kommentaar
Väikese musta kleidi dieet – 10 päevaga vormi

Käes on pühadehooaeg, mil iga naine tahab särada oma parimas kleidis. Mis saab aga siis, kui avastad, et lemmikkleit ei lähe enam selga? Siinkohal tuleb appi spetsiaalne “Väikese musta kleidi dieet”.

Käes on pühadehooaeg, mil iga naine tahab särada oma parimas kleidis. Mis saab aga siis, kui avastad, et lemmikkleit ei lähe enam selga? Siinkohal tuleb appi spetsiaalne “Väikese musta kleidi dieet”.

Tervislik dieet lubab sul kümne päeva jooksul maha võtta 4-5 kilo. Dieedi aluseks on toiduainete kombineerimine. “Kolme esimese päeva jooksul on organismil üsna raske, kuid mida aeg edasi, seda paremaks enesetunne läheb,” lubab Michael van Straten, “Väikese musta kleidi dieedi” koostaja ja samanimelise raamatu autor. Dieet on küll esiti mõeldud meditsiiniliste hädaolukordade tarbeks nagu operatsiooniks valmistumine. Kuid omamoodi hädaolukord on ju seegi, kui enam oma lemmikkleiti ei mahu?!

Straten’i sõnul on kõige parem dieeti alustada nädalavahetusel või siis, kui süvenemiseks on paar-kolm vaba päeva. Dieedi põhireegliks on, et ühel toidukorral ei sööda koos süsivesikuid ja valke.

Väikese musta kleidi dieedi menüü:

1. päev:

Hommikusöök: suur melon

Kerge eine: juurviljasupp või porgandi-sellerimahl, roheline salat, pruun riis oliiviõli ja sidrunimahlaga

Põhiroog: erinevate värskete salatite mix, keedetud rohelised köögiviljad, võid lisada ka ube, 1 tl oliiviõli

 

2. päev

Hommikusöök: värskelt pressitud õuna-porgandimahl või apelsin

Kerge eine: eilne juurviljasupp, aedviljasalat, ahjus hautatud maguskartul

Põhiroog: salat, küpsetatud roheliste köögiviljadega, keedetud lillkapsas(kergelt grillis pruunistatud) riivitud juustuga

 

3. päev:

Hommikusöök: kruusitäis kuuma vett segada sojapiima ja  2 spl tumeda siirupiga, 2 viilu täisteraleiba võiga

Kerge eine: suur valik puuvilju, lisaks rosinaid ja datleid

Põhiroog: salat, keedetud rohelised aedviljad, täisterapasta tomatikastmega

 

4. päev:

Hommikusöök: pool greipi, õun, maitsestamata jogurt mee ja hakitud pähklitega

Kerge eine: ahjukartul 1 tl hapukoore või võiga, puista kõrvale hakitud maitserohelist, kapsasalat ja üks magus pirn

Põhiroog: juustuga üleküpsetatud aedviljavorm koos aurutatud brokoliga, apelsin

 

5. päev:

Hommikusöök: puder (veega keedetud) ja 1 spl rõõska koort, 1 viil täisteraleiba või röstsaia õhukese võikihiga

Kerge eine: kapsasalat jogurti-apelsinimahla kastmes koos kreeka pähklitega, kaneeli ja nelgiga maitsestatud ahjuõun

Põhiroog: vesikressisupp ja grillitud kana, serveeri koos aurutatud porrulaugu ja porganditega

 

6. päev:

Hommikusöök: munapuder seentega, apelsinimahl

Kerge eine: kõrvitsasupp toorjuustuga, täisterakukkel võiga, avokaado-sellerisalat

Põhiroog: hautis selleri, porgandi ja köömnetega, grillitud kala spinatiga ning lisaks aurutatud lehtkapsas


7. päev:

Hommikusöök: greibimahl, ahjuõunad mandlilaastudega, maitsestamata jogurt

Kerge eine: seenerisoto rohelise salatiga, magus pirn

Põhiroog: lambalihavokk, varsseller, õun

 

8. päev:

Hommikusöök: müsli banaaniviilude ja vähese koorega

Kerge eine: suur ahjukartul, hautatud oad ja roheline salat

Põhiroog: porgandipüreesupp, tursafilee jogurtikastmes, värske salatiga

 

9. päev:

Hommikusöök: puuviljakompott maitsestamata jogurtiga

Kerge eine: koorikleivatasku sibula ja tomatiga, lisaks viinamarjad ja banaan

Põhiroog: pool greipi, lõhe lillkapsapüree ja rohelise salatiga

 

10. päev:

Hommikusöök: 2 viilu väherasvast peekonit, omlett 1 munast, seened ja grilltomat.

Kerge eine: kapsasalat jogurti-apelsinimahla kastmes koos kreeka pähklitega, õun

Põhiroog: väike portsjon kreveti-avokaadosalatit, lambaliha-steik, kaalika-porgandipüree, varsseller ja juustuvalik

 

Väikese musta kleidi dieeti võib korrata kolm-neli korda aastas. Agaramad võivad selle plaani järgi talitada lisaks veel kümme päeva.

Allikas: www.michaelvanstraten.com

 

Triin Tisler

Sarnased artiklid