Viis punkti, kuidas trenn aitab suitsetamisest loobuda

2 kommentaari
Viis punkti, kuidas trenn aitab suitsetamisest loobuda

Kui palju kordi oled endale sisendanud, et ei saa suitsetamisest loobuda, sest siis hakkab kaal tõusma? Aga kui samal ajal trenniga alustad, kaob võimalus endale valetada.

Kui palju kordi oled endale sisendanud, et ei saa suitsetamisest loobuda, sest siis hakkab kaal tõusma? Aga kui samal ajal trenniga alustad, kaob võimalus endale valetada.

Trenn võib olla suisa selleks päästeingliks, mis aitab sul koledast pahest lõplikult vabaneda. Nimelt aitab see vähemasti viiel viisil suitsetamisest üle saada. 

Parandab hingamist
Kas teadsid, et suitsuisust üle saamine võtab vaid paar minutit? Järgmine kord, kui tahad minna välja suitsetama, tee selle asemel parem üks jalutuskäik. Või jookse, kui aega jätkub. Kui sellega lõpetad, on suitsuisu kadunud, samal ajal aitab värskes õhus liikumine tasahilju parandada suitsetamisega hävitatud kopsumahtu.
Sea endale väikeseid eesmärke ja üllatud isegi, kui vähese vaevaga sul üha rohkem võhma tekib. 

Vähendab stressi
Tööl on pingeline olukord ja esimene mõte on teha suitsu. Tegelikult nikotiinisõltuvus hoopis tõstab stressitaset, mitte ei aita seda alandada. See-eest füüsiline aktiivsus parandab keha varustatust hapnikuga ja seega tunned end pärast trenni palju lõõgastunumana. Unustada ei tasu ka endorfiine ehk heaoluhormoone, mida trenn vallandab. Nii et kui järgmine kord ülemusega tülitsed, mine tee parem lähimas pargis kiirem jooksuring. 

Tõstab energiataset
Kaks nädalat pärast suitsetamise lõpetamist tõuseb su energiatase märgatavalt, sest vereringe paraneb. Sellest tulenevalt tunned end energilisemalt ja su nahk näeb tervem välja. Et tulemus oleks maksimaalne, lisa treeningkavva kindlasti mõned kardiotreeningud, näiteks ujumine või jooksmine. 

Tugevdab immuunsüsteemi
Kas sa teadsid, et suitsetamine kahjustab su siseorganeid ja muudab need haigustele vastuvõtlikuks ja nõrgendab immuunsüsteemi? Suitsetamist lõpetades ja trenniga alustades aitab kehasse pääsev hapnik toksiine paremini väljutada. Organism saab seeläbi tervemaks ja tugevamaks. 

Vähendab kõhurasva
Just suitsetamine aitab nii-öelda kõhupeki kogunemisele tublisti kaasa. Sellise rasva kogunemine aga suurendab märkimisväärselt kõiksugu terviseriske, näiteks on raskendatud rasestumine. Trenn aitab mõistagi rasva põletada. 

 

Allikas: FemaleFirst

 

Buduaar.ee