Kertu uus ja hullumeelne treeningkava: läheb päris raskeks

Kertu uus ja hullumeelne treeningkava: läheb päris raskeks

Uskumatu, kui raske oli siduda jooksu- ja rulluisukava, aga see polegi enam oluline – Margus Pirksaar sai sellega hakkama ja tegi treeningkava, mis on eelduseks Berliini maratonide edukale läbimisele. Tõsi, Margus on kavasid teinud mulle ennegi, kuid nii suurte koormustega pole mul seda enne olnud. Kiirendused ja blankharjutused taas lisatud! Viimased on need, millest olen palju kõrvale viilinud, seda raskem saab nüüd olema. Treenitud keskkoht on jooksmisel oluliseks eelduseks. 

Uskumatu, kui raske oli siduda jooksu- ja rulluisukava, aga see polegi enam oluline – Margus Pirksaar sai sellega hakkama ja tegi treeningkava, mis on eelduseks Berliini maratonide edukale läbimisele. Tõsi, Margus on kavasid teinud mulle ennegi, kuid nii suurte koormustega pole mul seda enne olnud. Kiirendused ja blankharjutused taas lisatud! Viimased on need, millest olen palju kõrvale viilinud, seda raskem saab nüüd olema. Treenitud keskkoht on jooksmisel oluliseks eelduseks. 

 

Aga nüüd teadmiseks neile, kes minuga üheskoos kava jälgima hakkavad – oluline on teadmine, et kava intensiivsuse määramisel on Margus eelduseks võtnud selle, et ma pole nullist alustaja. PS! Nelja nädala plaani leiad loo alt.

Lisaks veel mõned märksõnad treenerilt:

1) peale rulli sörgid alati peale 20 min;

2) rütmijooksud tähendavad, et ma ei tee neid kindlasti maximumiga ning hambad ristis, oluline on kerge kiire samm;

3) peale lõigutrenni või rulli kindlasti kuiv särk selga, kui lähed lõdvestussörki tegema;

4) üldjoontes võiksid kõik jooksud võimalusel maastikul teha, et jalgu säästa;

5) jooksusussid peaks üle vaatama, et need oleksid korralikud!

 

Nüüd siis tuleb taas ka treeningpäevikut täita, igasugune veiderdamine ja paus on välistatud. 

Tänases trennikavas seisab:

Rulluisk vs Soojj 15min +JP Ühistrenn vs

Jooks 1:10 pulss 130, kus iga 15min

tagant kerge kiirendus

 

 

 

Buduaarile Kertult
kertujukkum.blogspot.com