Mandlid – salendav supertoit! 3 ideed, kuidas neid süüa

Mandlid – salendav supertoit! 3 ideed, kuidas neid süüa

Kas teadsid, et 33 mandlit päevas aitab vabaneda kõhurasvast, varustab organismi üheteistkümne erineva toitainega ning katab 60 protsenti päevasest E-vitamiini vajadusest. E-vitamiin tugevdab teadupärast immuunsüsteemi. Tegu on maitsva snäkiga, mille tarbimine teeb meile head nii seest kui väljast. 

Kas teadsid, et 33 mandlit päevas aitab vabaneda kõhurasvast, varustab organismi üheteistkümne erineva toitainega ning katab 60 protsenti päevasest E-vitamiini vajadusest. E-vitamiin tugevdab teadupärast immuunsüsteemi. Tegu on maitsva snäkiga, mille tarbimine teeb meile head nii seest kui väljast.

Kuigi mandlid maitsevad hästi ka niisama süües, sobivad need kasutamiseks ka erinevates roogades! Allpool toome välja 3 huvitavat ideed, kuidas mandleid toidus kasutada!

1. Lisa mandleid smuutidele.

Mandlid lisavad sinu smuutile tekstuuri ja annavad mõnusa pähklise maitse. Neid võib eelnevalt pannil kuivröstida ning seejärel koos teiste komponentidega köögikombaini panna. 

2. Kasuta mandleid kala- või kanafilee paneerimisel.

Jahvata mandlid puruks, lisa meelepärased maitseained, pisut sinepit ja kasuta segu valge kala- või kanafilee paneerimisel. Paku juurde rohelist salatit ning maitsev ja tervislik roog ongi valmis.

3. Lisa mandleid kakaole.

Talvisel ajal on kuum kakao mõnus ja tervislik vahepala – seda muidugi juhul, kui kasutad toorkakaod! 100 grammi toorkakaod sisaldab keskmiselt 20 g valku, 58 g süsivesikuid, 33 g kiudaineid, 14 g rasvu ning vaid 228 kcal/ 969 kJ energiat.

Lisa väike peotäis hakitud mandleid kakaole ning saad suurepärase tervisepommi, mis taastab energiavarud ning maitseb taevalikult. 

 

Allikas: health.com