Staaristiil: supermodell Anja Rubik

Staaristiil: supermodell Anja Rubik

Hooletu elegants – just see sõnapaar iseloomustab tippmodell Anja Rubiku stiili. „Ma ei jälgi mingeid stiilireegleid. Arvan, et mood on miski, millega peaks oskama mängida. Kui ka midagi läheb valesti, siis on ju see kõigest mood!“ Just niisama lustlikult peaksime me kõik sellesse esmapilgul kindlate reeglitega piiritletud moemaailma suhtuma. Võtkem eeskujuks Karl Lagerfeldi lemmikmodell, karismaatiline Anja Rubik!

Hooletu elegants – just see sõnapaar iseloomustab tippmodell Anja Rubiku stiili. „Ma ei jälgi mingeid stiilireegleid. Arvan, et mood on miski, millega peaks oskama mängida. Kui ka midagi läheb valesti, siis on ju see kõigest mood!“ Just niisama lustlikult peaksime me kõik sellesse esmapilgul kindlate reeglitega piiritletud moemaailma suhtuma. Võtkem eeskujuks Karl Lagerfeldi lemmikmodell, karismaatiline Anja Rubik!

Anja Rubik on Poolast pärit supermodell, kes on oma lihtsa, ent elegantse stiiliga saavutanud palju tähelepanu ning tituleeritud korduvalt maailma üheks stiilseimaks modelliks. Tegelikult ei ole aga poolatari stiil üldse mitte raketiteadus. Anja armastab miksida naiselikku ja mehelikku – laenab häbenemata lohvakaid meestesärke abikaasa garderoobist ning kombineerib neid näiteks erkpunase nahkseelikuga, viskab siidkleidile peale paar numbrit suurema pintsaku, tõmbab selga kahvatu halli pükskostüümi ja maalib huuled punaseks. Sellega saaks ju hakkama iga naine, aga ilmselt on see siiski Anja võluv karisma, mis lihtsad komplektid tema seljas nii ihaldusväärseks muudab. 
Anja Stella McCartney pükskostüümis ja Jennifer Fisheri minimalistlikes ehetes. 


Tänavusel New Yorgi The Metropolitan Museum of Artsi kostüümiinstituudi galal (mille dresscode’iks oli punk!) kandis Anja disainer Anthony Vaccarello punast pilkupüüdvat nahkkleiti. Ebasümmeetrilise alaservaga kleidi äärt kaunistas ketist moodustunud pits. Jõulist kostüümi tasakaalustasid Repossi tagasihoidlikud ehted.
Sealsamas punasel vaibal tunnistas Anja, et pungi teema pole talle endalegi võõras. „Ma pole olnud kunagi päris punkar, aga selle faasi olen ma teismelisena läbinud küll. Kandsin väga tumedat meiki ning minu salajaseks armastuseks oli Marilyn Manson!“
Taas nahk ja loojaks Anthony Vaccarello. Muide, Anja on juba aastaid Vaccarello muusa! „Ma ei suuda enam luua ühtegi rõivast ilma Anjale mõtlemata!“ on disainer tunnistanud.
Eelmise aasta lõpul linastunud kassahiti „Suur Gatsby“ esilinastusel tõestas Anja taas, et vähem on rohkem. Erksa minimalistliku lõikega korallroosa maksikleidi autor on Stella McCartney.
Filmifestivali For the Love of Cinema õhtusöögil New Yorgis kandmas imekaunist komplekti Altuzarralt.
Võiks öelda, et selline look iseloomustab Anja stiili kõige paremini. Anja armastab kanda oversized-stiilis jakke, mis rõhutavad eriti hästi tema habrast ja naiselikku keha. Sageli võib naist näha kitsastes pükstes ja laialõikelises siidpluusis, T-särgis või paar numbrit suuremas
nahkjakis.
Jason Wu maksikleidis ja BLK DNM valges bleiseris.
Valgesse siidpluusi rõivastatuna külastas Anja ka Vogue’i õhtusöögigalat. Pilkupüüdev dekoltee, puusakonti paljastav seelik koos kuldsete üheksakümnendatest pärinevate sukksaabastega nõuavad kandjalt ühteaegu nii julgust kui ka enesekindlust. 
Anja täidab komplekti nõudmised mängleva kergusega.
Cannes’i filmifestivali 65. aastapäeva pidustustele saabus Anja imekaunis kleidis, mille loojaks ei ole keegi muu kui mustrite kuningas Emilio Pucci. Pilkupüüdev kaelakee kuulub Chopardi loomingusse.
Eraldi aksessuaariks selle look’i juures on ka Anja meik – sügav ja seksikas lainerijoon.
Ka veidi argisemat look’i oskab Anja põnevaks muuta, kombineerides erinevaid materjale. Selles komplektis siin sulavad tervikuks metalliktöötlusega linane pintsak ja nahkpüksid.
Galakleitidega on Anja tõestanud, et oma kaunist keha ta ei häbene (ja miks peakski!). Näiteks 2012. aasta MET galale saabus ta pikas valges Anthony Vaccarello disainitud satiinkleidis, mille lõhikud olid tavapärasest … palju sügavamad!


Tekst: Triin Tisler
Artikkel ilmus ajakirjas Buduaar sügis 2014

Sarnased artiklid