Eduka ja õnneliku naise 5 pühapäevast salanippi

Eduka ja õnneliku naise 5 pühapäevast salanippi

Reede õhtut ootame me kõik alati pikisilmi – teadmine, et töönädal saab läbi ja ees ootab mõnus nädalavahetus, teeb tuju heaks küll. Kuid pühapäevad on sageli millegipärast ebameeldivad, sest sa tead, et kohustused ootavad ning esmaspäev on nurga taga.

Reede õhtut ootame me kõik alati pikisilmi – teadmine, et töönädal saab läbi ja ees ootab mõnus nädalavahetus, teeb tuju heaks küll. Kuid pühapäevad on sageli millegipärast ebameeldivad, sest sa tead, et kohustused ootavad ning esmaspäev on nurga taga.

Õnnelikud ja kavalad naised oskavad igast päevast rõõmu tunda ning neid ei heiduta isegi esmaspäeva varahommikud. Millest see tuleneb? Kõik on väga lihtne – nimelt on neil välja kujunenud paar kavalat nippi, mis elu lihtsamaks muudavad ja isegi pühapäeva õhtud ning esmaspäeva hommikud meeldivaks teevad!

Allpool on välja toodud positiivse ja eduka naise 5 pühapäevast salanippi:

1. Tee igal pühapäeval midagi põnevat

Kui terve pühapäev niisama mööda saata, siis ei saagi sellest rõõmu tunda ja mõtted eesootavast esmaspäevast kipuvad vägisi pähe. Võta igal pühapäeval ette midagi sellist, mis sinule endale väga meeldib ja huvi pakub. Miks mitte hakata pühapäeviti mõnes huviringis käima? Või hakata uut keelt õppima? Minna mõnele koolitusele? Kõik need tegevused on sulle kasulikud ja valides endale meelepärase tegevuse, ühendad kasuliku meeldivaga.

2. Pane uue nädala kondikava alati paika

Kohustused, mis kindlasti ära teha tuleb, võiks kirja panna ja esimesel võimalusel ette võtta. Kõik on kättevõtmise asi ja kohustuste edasilükkamine tekitab sulle lihtsalt rohkem pingeid. Kui ülesandega kiirelt ühele poole saad, on sul endal palju parem ja sa muretsed vähem. Sageli ongi nii, et me mõtleme oma probleemid palju suuremaks, kui need tegelikult on, ja kohustustest, mis me ise endale võtnud oleme, ei tohiks probleeme tekitada. 

3. Mine trenni

Korralik füüsiline koormus igal pühapäeval loob mõnusa enesetunde ja annab energiat. See võib kummalisena tunduda, ent trennis käimine annab sulle energiat ja teeb rõõmsaks. Terves kehas terve vaim! Ja mis seal salata – sport teeb ilusaks nii seest kui väljast. See on nagu looduslik ravim halva tuju vastu.

4. Võta korraks aeg maha

Pane telekas kinni, raadio kinni – kogu elektroonika, mis sul kodus on. Võta näiteks kümneks minutiks aeg maha ja ole täiesti üksi. Hinga rahulikult sisse ja välja, mõtle eesootavale nädalale ja sellele, kuhu sa oma elus järgmise paari aasta jooksul jõuda tahaksid. Unistama peab ja eesmärgid, mille poole püüelda, peavad samuti olema. Elul peab olema põnev eesmärk, mis tekitab tahtmise igal hommikul suure hurraaga voodist välja hüpata.

5. Vii ennast õigele lainele

Kõik on kinni mõtlemises – positiivsed inimesed on positiivsemad ainult sellepärast, et nad lihtsalt ei tee endale igast asjast probleemi. Nad lahendavad probleemi enne, kui see neil tuju halvaks teha jõuab. Õpi oma mõttemustreid analüüsima – kui miski sind häirib või tuju läheb äkitselt halvaks, siis selgita välja, millest need negatiivsed emotsioonid tekkisid? Elu on ilus ja kõik on võimalik – sa pead lihtsalt ise ennast õigele lainele viima.

Sinu elu on sinu valik ja esmaspäeva hommik ei pea sugugi negatiivselt algama ning pühapäeva õhtul magama minnes võiksid sa naeratada. Ees ootab uus nädal ja uued väljakutsed!

 

Allikas: business insider