Hoia oma rindu!

{:314749 width=120 height=90 align=right}Enam ei ole päevakorras vaid siredad sääred,  nüüd on palju naiselikum ja ahvatlevam paljas kael ning avar dekoltee. Milleks peita end sallidesse ja kinnistesse kaelustesse? Tasub mõelda selle piirkonna eest hoolitsemise peale.

Enam ei ole päevakorras vaid siredad sääred, nüüd on palju naiselikum ja ahvatlevam paljas kael ning avar dekoltee. Milleks peita end sallidesse ja kinnistesse kaelustesse? Tasub mõelda selle piirkonna eest hoolitsemise peale.

Kes meist ei tahaks, et nahk säiliks ilusa ja värskena ning rinnad oleks ahvatlevad. Selleks tuleb neid regulaarselt hooldada ja kaitsta. Seda peavad arvestama just need, kes armastavad kuumas vannis tihti lõputult lesida või magada kõhuli. Kuna soojas vees naha elastsed koed lõtvuvad ja kõhuli magamine (eriti suure rinnapartii puhul) venitab nahka. Ka toplessina päevitades või solaariumis tuleks kasutada kõrge päikesekaitsefaktoriga kreemi. Kuna nahk rindadel ja dekolteepiirkonnas on reeglina pehmem, siledam ja heledam kui näol ja mujal kehal, siis vananeb ja kuivab ta päikese UV-kiirte toimel kiiremini.

Jah, loomulikult on võimalik spetsiaalsete kreemide abil säilitada nooruslikkust ja ilu, kuid seda vaid siis, kui kreemitad end pidevalt, mitte siis kui meelde tuleb. Tegelikult piisab niisutavate kreemide kasutamisest, need peaksid sisaldama vitamiine, sealhulgas E-vitamiini.

Naiste elus on kolm etappi, millal nad peaksid oma rindade hooldamisele suuremat tähelepanu pöörama.
Puberteedi eas – kui tütarlapsel hakkavad moodustuma kumerad kehavormid. Sel ajal tekib esimene oht venitusarmide tekkimiseks, sest rasv hakkab ladestuma teatud piirkondadesse, kuid naha kudedes pole piisavalt palju elastsust ja östrogeeni, et venimisele järele anda.
Raseduse ajal ja pärast lapse sündi – kui organismile saab osaks järgmine suur hormonaalne muutus. Organism on küll sel ajal niivõrd tark, et hakkab ise suurendama östrogeeni tootmist, mis lisab nahale elastsust ja niiskust, kuid siiski ei pruugi igaühel kõik nii hästi laabuda.
Pärast 30–35 eluaastat – hakkavad koed iseenesest elastsust kaotama ja nahk muutub kuivemaks. Palju sõltub siis rindade välimus sellest, mil moel naine endaga tegeleb, kas ta on sünnitanud ja kui suur on rind. Mida suurem rind, seda rohkem hoolt vajab, sest gravitatsioon teeb samuti oma tööd.

Me kõik ju teame, et rinnad koosnevad näärmetest, sidekoest ja rasvast ning naise küpsemise jooksul nende struktuur muutub. Kuna neis ei ole lihaseid – rinnanäärmeid toestab vaid nahk ja nahaalune kude. Rindade asendi kindlustab vaid kaelalihaste toonus.
Kuigi rindade nahk pole nii õrn kui näonahk, on ta siiski pideva pinge all (rindade raskus, rinnahoidja hõõrdumine) ning seetõttu peaks rindadele osaks saama eriline hoolitsus.

Ilusa büsti suurim vaenlane on liigne kaal. Normaalkaalu juures on rind umbes 25% ulatuses täidetud rasvkoega, 75% jääb näärmetele. Liigsed kilod tähendavad, et rinda sigineb rohkem rasva. Koormuse suurenedes venivad sideliidused, mis rinda toetavad.

Senini arutavad spetsialistid selle üle, kas tasub teha rindade suurendamise operatsiooni naistele, kes pole veel sünnitanud. Silikoonist implantaadid ei takista tavaliselt rasedusaegset näärmekoe kasvu ning ei sega laktatsiooni ega toitmist. Kuid seda vaid ühel tingimusel — kui need on õigesti paigaldatud.
Ja ikkagi kaldub enamus arste arvama, et parem oleks teha selline operatsioon pärast sünnitamist.

Kõige lihtsamini saab oma rindu vormis hoida igapäevase pesemisega, masseerides neid svammiga. Kõige olulisem on, aga masseerida neid õiges suunas.Alustatakse rinna alt, suundudes selle külgedelt kaela poole. Nii umbes viis korda. Mida jahedam vesi, seda tõhusam. Pärast dušši sobiks suurepäraselt rindadele hea ihuõli või spetsiaalne rinnakreem. Kreemi kantakse nahale üksikute tõmmetega, samasuguste ringliigutustega. Ära unusta ka dekolteepiirkonda, õlgu, rinna kaenlaalust osa ja kaela. Pärast kreemitamist saab nahk tagasi oma elastsuse ja pinguloleku. Kuna põhiliselt toetab rinda nahk, siis ongi oluline, et nahk oleks pingul ega veniks rinna raskuse tõttu välja. Erikreemide kasutamine sõltub rinna suurusest. Suurem, alates C-korvist, vajub rohkem. Siis võiks alustada juba 20. eluaastast. Üldiselt soovitatakse alustada 25. eluaastast. Need tooted on välja töötatud just selle piirkonna eripärasid arvestades ja sisaldavad rohkem pingutavaid ja nahka toniseerivaid aineid.

Rinnahoidjad on ühed väga olulised asjad naise elus. Pesu peaks olema nii mugav, et teda pole seljas tundagi. Rindu toetavad korvid, mitte õlapaelad. Tihti kannavad naised vale suurusega rinnahoidjat – kas liiga suurt või liiga väikest. Naised ei arvesta, et rindade suurus muutub elu jooksul. Oma rolli mängib aeg, vanus, kehakaal. Paremad on tugikaartega või paksema vooderdusega rinnahoidjad – need toestavad, kuid ei pressi rindu kokku. Kuigi mõned asjatundjad leiavad, et pidevalt toega harjunud büst ei oskagi end ilma toeta püsti hoida. Asjatundjad soovitavad aeg-ajalt ringi liikuda ilma rinnahoidjata. Sporti tehes tuleks kindlasti kanda spetsiaalset spordirinnahoidjat.

Ideaalis on rindade asukoht kaela alaosa ja vöökoha poole peal.
Kuigi rinna kuju pole võimalik kehaliste harjutustega muuta, kuna rinna koes lihased puuduvad, saab vastavate harjutustega rinnalihaseid siiski vormis hoida. See tagab rindadele kindla aluse. Väikest rinda toob vormis rinnalihas rohkem esile. Suure rinna puhul trimmib rinda ülespoole, et see ei oleks nii lõtv ja rippuv.

Koduseid vahendeid:
– koorimiseks – segada mandliõli kaerajahu ja jahvatatud mandlitega paksuks pudruks.
– maskiks – riivida koorimata õunad peeneks, määrida segu rindadele ja katta jahutatud rätiga (eelnevalt lasta pool tundi külmkapis seista). Lasta segul pool tundi mõjuda ja loputada maha.
– masseerimiseks – segada poole sidruni mahl nelja supilusikatäie mandliõliga ja supilusikatäie aaloegeeliga.
– õige kehahoiak (lõug üles, õlad alla, rind ette), seda võib harjutada raamat pea peal kõndimisega.
– kreemitamine
– õrn massaa