NIPINURK: 3 ABINÕU, kuidas ärevas olukorras rahulikuks jääda

NIPINURK: 3 ABINÕU, kuidas ärevas olukorras rahulikuks jääda
123rf

Keerulistes olukordades ei ole sugugi lihtne rahulikuks jääda – me kipume oma emotsioonide üle kontrolli kaotama kiiremini kui me sellest arugi saame.

Närviline olek mõjub aga negatiivselt ka meile endile! Kuidas siis jääda rahulikuks situatsioonis, kus sa tegelikult tahaksid lihtsalt karjuda ja mõtlematult sõnu loopida?

1. Keskendu hetkes olemisele ja näe kohe suurt pilti

See aitab sul näha toimuvat ja iseenda reaktsiooni kõrvalt. Ei ole olemas lahendamatuid olukordi – kõik on kinni sinu enda suhtumises. Hinga sügavalt sisse ja välja ning keskendu hetkes olemisele ja sa rahuned.

2. Suuna oma tähelepanu rahustavale tegevusele

Võta ette jalutuskäik, haara inspireeriv raamat või mõnus ajakiri. Sa võid minna ka jooksutiirule ja kogu negatiivse energia endast välja joosta.

3. Lausu oma negatiivsed emotsioonid kõva häälega välja kohe kui sa neid tunned

See võib ehk pisut kummaliselt kõlada, kuid selline tegevus mõjub rahustavalt.

Sarnased artiklid