NIPINURK: KUIDAS muuta negatiivseid mõttemustreid positiivseks? Proovi seda harjutust!

NIPINURK: KUIDAS muuta negatiivseid mõttemustreid positiivseks? Proovi seda harjutust!
Karen Härms

On üsna tavaline, et kui inimesed soovivad vaikust, rahu ja tasakaalu, siis minnakse seda otsima loodusest. Tasakaalukeskuse hingamisterapeut ja “Hinga ja ela!” raamatu autor Monika Palm selgitab, et taimemaailma roheline värv pakub selleks väärtuslikku vibratsiooni.

Hinga seda sisse ja ole alati sellele maailmale tänulik imelise kingituse eest. Rohelise värvi vibratsioon koos hingamisega aitab muuta käitumist, liigset impulsiivsust, negatiivseid mõttemustreid positiivseks. See annab suurepärast abi igaühele või igale asjale, mis on tasakaalust väljas ja vajab rahunemist. Palm lisab, et hingamist koos rohelist värvi energiaga saab veel kasutada ka rinnakus asuvate organite, südame ja vereringe energetiseerimiseks, inimeste ja olukordade rahustamiseks. Kui tunned end emotsionaalselt ja mentaalselt tasakaalust väljas olevat või oled solvunud, siis tee allolevat harjutust. Võid seda teha igal ajal ja igal pool.

Harjutuse I pool

1. Vii tähelepanu oma hingamisele. Alusta teadlikku loomulikku hingamist nina kaudu. Hinga roheline valgus südame keskele. Luba sellel täita süda, siis harknääre, mis asub rinnaku ülaosas. Luba rohelise valgusega täituda kopsudel ja bronhidel ning kogu füüsilisel kehal.

2. Sisse hingates kujuta ette, et roheline valgus valgub pealael asuvast kroontšakrast allapoole. Jätkuvalt edasi hingates täidab roheline valgus sinu keha ja energiavälja.

3. Sisse hingamisele lisa mõte: ”Ma hingan sisse tasakaalu ja rahu.”

4. Välja hingates lase vabaks pinged ja solvumised.

5. Hinga nüüd taas teadlikult sisse ja kujuta ette, et roheline valgus siseneb sinu kroontšakra kaudu, luues sinusse rahu ja täites kogu keha ning energiavälja rohelise valgusega.

6. Sisse hingates lisa uuesti kinnitus: ”Ma hingan sisse tasakaalu ja rahu.”

7. Jätka teadlikku hingamist nii kaua, kuni tunned, et oled rahunenud.

Harjutuse II pool

On veel üks viis, kuidas seda harjutust kasutada saab. Aktiveerime nüüd selle harjutuse teise osa.

1. Saa teadlikuks oma hingamisest. Mõtle inimesele või situatsioonile, mida sa sooviksid rohelise energiaga toetada. Saa teadlikuks selle inimese hingamisrütmist tunnetuse tasandil.

2. Hinga sisse nina kaudu. Kui sa välja hingad, kujuta samal ajal ette rohelist valgusenergiat ümber selle inimese või situatsiooni, mida toetada soovid. See aitab sellel inimesel või olukorral rahuneda.

3. Loo sünkroonsus sisse- ja väljahingamise vahele ning välja hingates saada rohelist valgusenergiat sinna, mis seda vajab.

4. Tee seda nii kaua, kuni sulle endale tundub õige olevat.

Sarnased artiklid