NIPINURK: Silmaalused on turses ja tundud väsinud? See harjutus aitab

Lisa kommentaar
NIPINURK: Silmaalused on turses ja tundud väsinud? See harjutus aitab
erakogu

Herbazeni looja, joogatreener ja loodusterapeut Mai-Liis Kivistik, kes korraldab näojooga koolitust “10x nooremaks kirurgilise sekkumiseta”, rõhutab, et iga päev näojoogat praktiseerides nahk ei lõtvu, vähenevad kortsud ja on võimalik vähendada ka silmaaluseid turseid.

Silmaaluste tursete vähendaja

· Nimetissõrm too silma välisnurka ja keskmine sõrm talle paralleelselt vastu silma sisenurka

· Anna sõrmedele väike surve, kuid väldi tugevat vajutust (näpujälge ei tohi jääda näha)

· Vii pilk lae suunas

· Hakka tõstma väikeste liigutustega ainult alumist laugu

· Kokku 3×10 kordust, iga 10 korra vahel tee puhkepaus

· Jälgi, et otsmik ja õlavööde on pingest vabad

Näojoogat saab teha igal ajal ja igas kohas

Näojoogat saab teha endale sobival ajal ja kohas ega pea sõltuma treenerist ega kellestki teisest.

Küll aga rõhutab Kivistik, et see nõuab see pühendumist ning järjepidevust, sest tulemused saavutab vaid regulaarsel harjutamisel.

Juba pärast esimest näojoogat on tunne palju värskem, ent et tulemused oleks silmaga nähtavad, soovitab ta teha harjutusi 5-10 minutit päevas viis päeva nädalas. Mida rohkem harjutada, seda kiiremini tulevad ka tulemused.

Esimese nädala pärast peaks olema nägu juba toonuses ning peaksid märkama naha kvaliteedi paranemist. Kui oled kuu aega regulaarselt näojoogaga tegelenud, võid eeldada, et väiksemad peened jooned vähenevad. Lisaks kumab nahk tervisliku säraga. Harrastades regulaarset näojoogat 6 või enam kuud, näed oma nägu pingul, silmaalused kotid väiksemad ja joonekesed võivad väheneda suisa kuni 80%.

Sarnased artiklid