NIPINURK: Unusta ilusüstid: oma otsaesist silu näojoogaga

NIPINURK: Unusta ilusüstid: oma otsaesist silu näojoogaga
Triin Maasik

Paljud inimesed pöörduvad kortsukeste ilmnedes ilusüstide poole. Lahendus on küll kiire, ent mitte püsiv. Et kortsudest vabaneda looduslikul ja lihtsal moel, soovitab Herbazeni looja, joogatreener ja loodusterapeut Mai-Liis Kivistik proovida hoopis näojoogat. Ta korraldab ka näojooga koolitust “10x nooremaks kirurgilise sekkumiseta”. Iga päev näojoogat praktiseerides püsib nahk kauem noor ega lõtvu ja regulaarsel praktiseerimisel vähenevad kortsud.

Näojooga on käepärane ja lihtne vahend näonaha parandamiseks

Tõsi, ilusüstid annavad tulemuse kiiresti, ent 3-6 kuu tagant peab neid kordama ning tegu on ka keemiliste ühenditega.

Näojooga aitab aga oma enda lihaseid ise vormida, teha saab seda endale sobival ajal ja kohas ega pea sõltuma treenerist ega kellestki teisest.

Küll aga nõuab see pühendumist ning järjepidevust, sest tulemused saavutab vaid regulaarsel harjutamisel. Juba pärast esimest näojoogat on tunne palju värskem, ent et tulemused oleks silmaga nähtavad, soovitab Kivistik teha harjutusi 5-10 minutit päevas viis päeva nädalas. Mida rohkem harjutada, seda kiiremini tulevad ka tulemused.

Kui kiirelt näeb tulemusi?

● 1 nädala pärast: nägu on toonuses, märkad naha kvaliteedi paranemist.

● 1 kuu pärast: regulaarselt näojoogaga tegemist võid eeldada, et väiksemad peened jooned vähenevad. Lisaks kumab nahk tervisliku säraga.

● 6 kuu pärast: harrastades regulaarset näojoogat 6 või enam kuud, näed oma nägu pingul, silmaalused kotid väiksemad ja joonekesed võivad väheneda suisa kuni 80%.

Näojooga harjutus: otsaesise siluja

· Too mõlemad käed otsmikule ja vajuta kõik neli sõrme v.a pöial otsaesisele.

· Tõmba kümme korda kõik sõrmed korraga üle otsmiku meelekohtade suunas (1 seeria).

· Soorita 3 seeriat, iga seeria vahele tee puhkepaus.

· Jälgi, et otsmik ja õlavööde on pingest vabad.

Sarnased artiklid