Hiljutisest uuringust selgus, et paarid kus mõlemad pooled on taimetoitlased saavad suurema tõenäosusega tütre. Hiljutisest uuringust selgus, et paarid, kus mõlemad pooled on taimetoitlased, saavad suurema tõenäosusega tütre. Saksa teadlased leidsid, et suure kaltsiumi- ja magneesiumisisaldusega toiduainete, nagu rohelised köögiviljad, tarbimine aitab kaasa sellele, et viljastatakse tütar, vahendab Daily Mail. 80% paaridest, kes pidid toituma teadlaste poolt koostatud taimetoidulise menüü järgi, said järeltulijaks tütre. Paaridel, kelle menüüs esineb suures koguses kaaliumit ja naatriumit, on suurem tõenäosus saada poeg. "Toitumise abil saab osaliselt kasvatada võimalust saada ühest või teisest soost järeltulija. Kuid oluline on ka arvestada viljastamise aega", lisasid uurijad. Teadlased uurisid viie aasta jooksul 172 paari, kes soovisid perre tütart. Kokku oli paaridel 358 poega ja 2 tütart. Üheksa nädalat enne plaanitud lapsetegu toitusid nii mehed kui naised puuviljadest, juurviljadest ja riisist, mille tulemusena tõusis kaltsiumi ja magneesiumi tase organismis. Lisaks anti neile multivitamiini tablette, uuriti nende verd ning arvutati välja iga kuu viljakaim periood. Uuringu lõpuni pidas vastu 32 paari, kellest 26 naist sünnitasid tütre ja 6 poja. Triin Tisler
Päästemeeskonna vanem Rauno — FOTO: All Media Eesti Eesti elu Uue Honda HR-V võitis päästemeeskonna vanem Rauno
Grażyna Rigalli illustratsioon — FOTO: Eesti Lastekirjanduse Keskus Eesti elu Eesti Lastekirjanduse Keskuses avatakse Poola illustraatori Grażyna Rigalli näitus „Vahel kurbus, vahel tilluke koer“
Foto oksjonilt — FOTO: Priit Grepp Eesti elu Eesti Vähiliidu heategevuslik kunstioksjon kogus uue 3D-mammograafi ostuks üle 38 000 euro
Simo Santeri Virtanen — FOTO: Kaur Kangur Eesti elu Kuidas kogukonnamudelite analüüs viis oma küla arendamiseni