Aasta reklaamnägu: Mihhail Gorbatšov reklaamib Louis Vuittoni

Inspireerituna erinevates moeedetabelitest, vaatas Buduaar ringi
reklaamimaailmas ja annab välja austava tiitli “aasta reklaamnägu
moemaailmas”.

Inspireerituna erinevates moeedetabelitest, vaatas Buduaar ringi reklaamimaailmas ja annab välja austava tiitli “aasta reklaamnägu moemaailmas”.

Kui on tüüpiline, et moefirmad kasutavad lisaks tippmodellidele oma reklaamides kuulsaid lauljaid ja näitlejaid, siis Louis Vuitton on leidnud palju põnevama isiku – Mihhail Gorbatšovi.

Juba mitu kuud on Louis Vuittoni ametliku kodulehekülje avapildiks olnud Nõukogude Liidu viimane liider Mihhail Gorbatšov. Reklaamfoto pildistati tegelikult juba 1. juulil 2007. Lisaks ootamatule isikule on ka reklaam ise teistsugune kui tavaline brändi- või parfüümireklaam. Selles on kasutatud mitmeid elemente, mida võib võtta visuaalse naljana või hoopis varjatud poliitilise sõnumina.

Viimase aja ühel pilkupüüdvamail reklaamil istub Gorbatšov limusiinis, mille aknast paistab taustaks olev säilinud osa Berliini müürist ja tema kõrval on avatud Louis Vuittoni kott. Kotist aga paistab välja ajakiri, millele on midagi vene keeles kirjutatud. See “midagi” ongi see, mis on pannud sellest reklaamis rohkem rääkima. Tekst on seotud Litvinenko mõrvaga, mis on suuri probleeme tekitanud Venemaa ja Inglismaa vahel, sest teadupärast süüdistas Litvinenko oma mõrva korraldamises Venemaa president Vladimir Putinit.

Louis Vuitton on avalikult teatanud, et ei neil ega ka reklaamifirmal ei ole mingeid varjatuid tagamõtteid ning kõik on avalik ja ei oma mingit tähendust. Kuid see, et neist räägiti, ongi ilmselt reklaami puhul kõige tähtsam. Eesmärk täidetud.
Vaata furoori tekitanud reklaami siit: www.louisvuitton.com