Reklaam sulgub sekundi pärast

Kokkuhoidlik Ines Karu tarbetuid asju ei osta

Uurisime Ines Karult, kuidas tema kui ettevõtja majanduskriisi näeb.

Uurisime Ines Karult, kuidas tema kui ettevõtja majanduskriisi näeb.

Ines tunnistab, et on ka ilma kriisita suhteliselt ettevaatlik ostleja ja arvestab iga kord kui poodi satub, kas midagi tasub ostukorvi pista või ei: „Olen alati olnud suhteliselt kokkuhoidlik inimene, kes mõtleb oma ostud pingsalt läbi. Üritan kulutusi võimalikult madalal hoida.“

Mothercare ja ELC kaubamärkide turundajana töötav Ines nendib, et kuigi inimesed ei kipu enam nii varmalt oma rahakoti raudu paotama, meelitab mõni õnnestunud turundusnipp ikkagi rahva poodi. „Üldises võtmes ostetakse muidugi vähem. Tundub, et kui erinevate kampaaniatega ja ahvatlevate pakkumistega suudad kliendis huvi äratada, on ta siiski valmis raha kulutama.“

Naise sõnul tuleb praeguses majandusolukorras kõigil kõvasti rohkem tööd rabada, et eesmärgistatud tulemusi saavutada. „Iga samm tuleb veelgi põhjalikumalt läbi mõelda ja ettevaatlikum olla,“ tunnistab Ines.

Igas halvas on aga ka killuke head, nii ei näe ka Ines masu täiesti läbi ja lõhki negatiivsena, vaid arvab, et näiteks väärtushinnangutele mõjub kriis ilmselt hästi. „Loodetavasti hakkavad inimesed rohkem hindama oma tööd ja kõike seda, mis neil olemas on. Püütakse rohkem kokku hoida ja eesmärkide nimel ollakse valmis rohkem pingutama. Usun, et rõõmustatakse rohkem ka igasuguste imetillukeste saavutuste üle. Loodetavasti loksuvad väärtushinnangud paika,“ on Inesel inimestesse usku.

 

Anu Lohk

Buduaar.ee