Reklaam sulgub sekundi pärast

SKANDAALNE OMNIVA jookseb pühadeks täiesti kokku?

Omniva teenuste kohta on kriitikat kuulda olnud varemgi, ent viimasel paaril kuul on olukord niivõrd trööstituks muutunud, et inimesed ei teagi enam, kuidas oma pakid lõpuks siis ikkagi kätte saada. Facebooki keskkonda tegi oma ebameeldivast kogemusest seoses Omnivaga postituse Helene Vetik ning väga lühikese aja jooksul kommenteerisid seda ka paljud teised, kellel samuti on antud ettevõttega seoses üksnes halba ja paraku veel halvemat öelda.

Helene kirjutab: "Kümme minutit peale kella kümnest avamist Postimaja Omnivas järts 50 inimest, kaheksast kassast on avatud neli, olenemata sellest, et avati see teine Omniva ka. Tule tund hiljem tööle, et postimajas käia ja jää veel tund hiljaks otsa, sest järtsu ootekas. Palun südamest Omniva juhtkond, tehke rahvale jõulukink ja avage uuest aastast postkontorid taas kell 8 või 9 hommikul. Ma saan aru, et pakiroboteid ja sedelimajandust on raskem muuta, aga kellaaeg oleks ju elementaarne kasutajasõbralikkus."

Helene postitust kommenteeritakse ohtralt: "Tegelikult on piinlik, et ametlik postiteenus avatakse kell 10. WTF? Tavaliselt lähevad teised inimesed ametipostidele kella 9ks ja muide lapsed-õpetajad kooli kaheksaks. Eriti piinlik, et jõulude aeg erandit ei tehta ja avamist kasvõi tunni võrra varasemaks ei nihutata detsembris."

Helene kommenteerib oma hetke olukorda Omniva järjekorras istudes. "Just hetkel 2 mutti, kelle pakid põrkusid tagasi, sõimasid selle eest rämedalt väga armsat vastutulelikku teenindajat, kes tõesti ei oska öelda, MIKS peavad mutid uuesti 10€ maksma saatmise eest ja MIKS Omniva ei vasta meilidele nädalaid. Sõim oli nii rets, et teenindaja lõpuks värises ja poetas pisara. Karjuvad eided lahkusid kisades, et lähevad dpdsse nüüd, kuigi neiu pakkus veel abi neile. Aga süüdi on ju tegelikult Omniva juhatus kogu selles kaoses ja vaesed teenindajad kannatavad. Pange veel töökuulutusi üles."

Ja kurvastavaid kogemusi on muidugi veel. Kommenteerib järgmine rahulolematu Omniva klient: "Ma ei kujuta ette, kelle ma sinna saadan oma kirjakese suurusele pakile järele, mille Omniva suutis vahepeal juba Saksamaale saata ja siis sealt uuesti tagasi tuua. Äkki keegi naudib neid järjekord, saab mingi väikese heaolu neist, ma võiksin volituse teha."

Kuid seda, millal Omnivas olukord inimlikuks muutub, ei tea mitte keegi.