FOTOD! MODELLISAATE KÄTLIN paljastas oma kauni figuuri saladuse

6 kommentaari
FOTOD! MODELLISAATE KÄTLIN paljastas oma kauni figuuri saladuse

Tippmodellisaate uus hooaeg kogub tuure ning üheks peafavoriidiks peetakse sel korral 22aastast Kätlinit, kes puutus modellimaailmaga esimest korda kokku olles vaid 15aastane. Tumedapäine kaunitar torkab teiste seast silma oma eksootilise välimusega ja mainimata ei saa jätta ka tema laitmatut figuuri.

Tippmodellisaate uus hooaeg kogub tuure ning üheks peafavoriidiks peetakse sel korral 22aastast Kätlinit, kes puutus modellimaailmaga esimest korda kokku, olles vaid 15aastane. Tumedapäine kaunitar torkab teiste seast silma oma eksootilise välimusega ja mainimata ei saa jätta ka tema laitmatut figuuri.

Kätlin on 170 cm pikk ja kaalub 56 kg. Kuidas suhtub Kätlin dieedipidamisse? “Ma ei ole kunagi ühtegi dieeti isegi proovinud mitte. Mulle ei meeldi oma kehaga nii äärmuslikult käituda. Kui on vaja kaalu langetada, siis jälgin teadlikumalt oma toitumist ja panen rohkem rõhku trennile. Arvan, et range dieet on kehale kui suur šokk, mis ei pruugi üldse soovitud tulemusi tuua. Palju toimivam on teadlik töö oma kehaga – pidev toitainete andmine ja liigutamine, oma keha kuulamine,” tõdeb ta.

Päeva kõige olulisemaks toidukorraks peab Kätlin hommikusööki. “Kohe ärgates ma tavaliselt süüa ei taha, kuid peale ühte kohvi või teed tekib juba isu ja kui päevale on antud korralik algus, siis tagab see parema enesetunde kogu päevaks,” nendib ta.

Kuid mida Kätlin üldse sööb? “Mulle väga meeldivad Türgi oad, püreesupid ja kitsejuustusalat. Enamasti valin toite, mis on oma olemuselt kerged, et ka enesetunne oleks pärast hea,” tunnistab Kätlin, et ta pigem väldib rasket enesetunnet, mis peale suurt söömaaega tekkima kipub.

Et keha oleks toonuses, tegeleb Kätlin päris mitme spordialaga. “Esinen vähemalt kahel korral nädalas revüüteatriga Starlight Cabaret. Tantsimine annab minu jaoks väga mõnusalt intensiivse koormuse. Lisaks leian iga päev aega, et võimelda. Mu eriline lemmik on harjutus viis tiibetlast, mille puhul on põhirõhk sügaval hingamisel, kui nii 20minutiline võimlemine loob kogu keha lihastesse hea toonuse. Vastavalt enesetundele ning soovile käin vahel ka balletiharrastajate tunnis või ujumas.”

Karin Karu